waar gaan jullie heen op vakantie?

wij weten nog niet waar we dit jaar heen gaan.
waarschijnlijk gewoon wat daagjes weg, lekker naar het strand, disneyland of plopsaland, we zien wel.
We willen ook nog een keertje gaan verhuizen dus weet de planning nog niet.\
Maar kan me voorstellen voor diegene die geboekt hebben dat het heerlijk is om iets te hebben waar je naar uit kan kijken.

gr karin en jaimey

Ik ga dit jaar 2 augustus voor 12 dagen naar Turkije. Samen met de 2 jongens en mijn ouders en een kennis. Super de luxe hotel aan de Turkse riviera. Heb er erg veel zin in

Alleen een klein probleempje, delano heeft nog geen paspoort en is ook niet bijgeschreven, en daar heb ik de toestemming voor nodig van mijn ex. En daar gaat hij absoluut denk ik niet aan meewerken, ja alleen door onderhandelen ben ik bang.
Het enkelzijdig gezag alleen door mij is afgewezen door de rechtbank en daarvoor gaan we nu in hoger beroep...

Liefs kim

Wij gaan eerst in april een midweekje naar center parcs in Drente.
En in juni 14 dagen naar Bulgarije.
Heb er enorm zin in, zeker als ik de weersberichten voor morgen zie.

groetjes
jama
mv thijs

A.s woensdag gaan we boeken naar spanje,we denken aan mallorca of menorca.
Een dag of 8 vindt ik genoeg met onze hummel.
Vliegen voor haar is nu nog gratis,vandaar deze keus.
Heerlijk naar de zon!
groetjes piewie,mv Mila

ja dat nog gratis reizen met je kleine hummel is echt ideaal. Met kevan ook toen hij klein was goed gebruik van gemaakt. Alleen zit ik vast aan de schoolvakanties en dan is delano al 2 geworden. Moet dus voor hem betalen en voor Kevan als volwassene. Dat krijg je als alleenstaande ouder.

Maar Mallorca kan ik je echt aanraden ben daar ook heen geweest net voordat Kevan 2 werd. Niet lang vliegen en zó leuk!

Liefs Kim

Wij hebben samen met vrienden die ook 2 kids hebben, een villa gehuurd vlakbij Rome (incl privezwembad). Het is 15 uur rijden maar we verspreiden dat over 2 dagen. Ik zie wel tegen het autorijden op....

gr
Marielle

Terug
Bovenaan