Waar geboortekaartje bestellen?

<p>hallo,</p><p>Ik ben aan het kijken voor geboortekaartje. </p><p>Ik vind de prijzen best duur.</p><p>Hebben jullie leuke sites waar de kaartjes niet zo duur zijn? we hebben er nogal veel nodig. </p><p>Liefs IH</p>

Ik denk dat je op de meeste sites ongeveer hetzelfde kwijt bent. Wij hebben ze van kaartje2go. Daar kost een normaal formaat kaart iets van 1.80-1.90 per stuk exclusief envelop. Denk niet dat je ze veel goedkoper ergens anders zal vinden. Dan zou je ze al zelf moeten gaan maken ofzo. 

Ik heb voor mijn beide kinderen besteld bij Hippegeboortekaartjes.nl 
Echt heel blij mee. Ik had een standaard kaartje uitgekozen en dan kun je m volledig bewerken, ze leken amper meer op het originele kaartje maar het is toch fijn om een basis te hebben en daarop verder te werken, iets ontwerpen op een blanco papier is veel moeilijker.
De prijzen waren wel oké geloof ik. Niet superduur. Wij hadden er 100 nodig dus ook heel veel, ik was €200 kwijt geloof ik.. vond ik niet veel. Wil je sluitzegels en speciale folies en strikjes, dan betaal je wel veel meer.

Wij hebben ze bij poobies besteld ook, 120 stuks. Vooral de postzegels maken het prijzig. Je zou de kaartjes bij mensen die in de buurt wonen door je man in de bus kunnen laten stoppen, als hij daar zin in heeft. Wij hebben ze in de straat gewoon in de bus gedaan en ook onze ouders en zussen meteen mee gegeven, maar dat was meer omdat we ze gewoon snel wilden laten zien haha.

Wij hebben ze besteld bij kaartje van ons. Eentje gekozen en deze bewerkt naar onze smaak. Vooral het meedenken vond ik het fijn bij het bedrijf! Ik kreeg zelfs nog een telefoontje of iets wel goed stond. En tsja, de kaartjes zijn niet zo duur. Het is vooral de postzegel die het duur maakt.

Kaartje2go hebben we ze de eerste keer gemaakt en nu voor de tweede ook. Beviel de eerste keer erg goed en echt een super klantenservice, helpen je ook kosteloos als iets niet wilt lukken als je het kaartje aanpast naar je eigen ontwerp. 

Succes! 

Wij hebben de kaart zelf ontworpen nav een oude schets van een fam lid van m’n partner. Hiermee naar een drukker geweest en aangegeven welk gedeelte er op de voorkant moest komen, ooievaar erop enz. enz... had het al helemaal in m’n hoofd dus ze hadden er amper werk mee. Mooi op een karton kleur papier laten printen (wel een enkele kaart, voorkant achterkant) nog geen €90 kwijt inclusief enveloppen, ik meende voor iets van 75/80 stuks.

Terug
Bovenaan