Waar geboortekaartje bestellen?

Kaartjes van Hema zijn goed betaalbaar. Verder hebben wij uiteindelijk gekozen voor een enkele kaart op foto formaat, ook omdat we dat mooi vonden, maar ook omdat we rond de 1 euro per kaart uitkwamen. We hebben gewone standaard hema enveloppen gebruikt. Mijn ervaring is toch dat je die meteen weg doet, dus mooie sluitzegel enzo is leuk, maar ook takke veel werk net na de bevalling en erg duur.

ik heb ze besteld bij blijkaartje
Als je beetje standaard neemt, geen goud folie enz, zijn de prijzen overal wel redelijk het zelfde.

succes :))

Ik heb ze besteld bij peterprint.nl
Vierkant gevouwen kaartje stevig papier/karton met kleur bedrukt was 100,- voor 200 stuks:)

Ik heb ze bij jakima gemaakt. Voor een extra bedrag kon je ook het logo op de achterkant verwijderen. Dat vond mijn man anders zo lelijk staan ;). Leuke kaartjes die je helemaal naar wens kunt aanpassen. Ik had ook mooie craftenveloppen en sluitzegels. Dan ben je wel iets meer kwijt maar hoe vaak in je leven verstuur je nou een bericht dat er een wondertje is geboren?! :)

Bij de eerste ook via Kiss gedaan. In de zwangerschapsbox van de babydump zit een leuke kortingscode van 15 of 25 euro. 

Ik had een gratis proefkaart besteld, had het bewerkt en een foto van gemaakt en met iedereen gedeeld via mijn mobiel. ?

Terug
Bovenaan