Waar geef je begin zwangerschap geld aan uit?

Marktplaats kun je ook hele leuke tweedehands meubeltjes en evt kinderwagen kopen hebben wij ook gedaan..
scheelt gigantisch veel geld kleertjes etc hebben we wel allemaal nieuw gekocht.

kledig voor mezelf voor de zwangerschap in de sale bij H&M erg fihne broeken en shirtjes hebben ze daar en de stretch jurkjes van zeeman heerlijk

Ik heb in het begin maar 5 setjes 50 gehaald en 2 van 56. Je krijgt zoveel en ook veel bonnen vond het erg zonde anders. Daarnaast was je ook iedere dag dus zo schoon. 

Ik heb wat vriendinnen die al mama zijn en 2 schoonzusjes, deze hadden allemal nog zwangerschapskleding wat ze nu niet gebruiken.. deze leen ik nu, verder heb ik er wel wat dingetjes bijgehaald maar in de uitverkoop bij h&m.
Verder zou ik niet teveel uitgeven aan zwangerschapskleding, behalve aan bh's, want die borsten blijven maar groeien ?.
Wat ik verder nog heb gedaan in het begin van de zwangerschap is rustig rond kijken en ideeën opdoen op pinterest voor de babykamer. En de aanbiedingen in de gaten houden van prenatal, babydump, babypark, mamaloes enz.. 
Maar kijk ook eens op marktplaats daar hebben wij een kinderwagen gehaald, een box en een wipstoeltje.
Je hebt alle tijd, dus kijk gewoon rustig rond. 
En uiteraard nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! 

Ik heb 2 fijne bhs gekocht in het begin die ik echt maanden goed kon dragen. En 2 zwangerschapsleggings. Ik heb mijn wijdere en elastische jurken nog tot maand 8 gedragen en 2 broeken via mp en 2 gekochtbin de opruiming. Ik heb tm week 32 gesport en dus ook 1 bh gekocht voor het sporten en 2 joggingbroeken, daar woon ik nu thuis in, zo lekker! En voor mn werk bij h&m 2 pantys. 
Verder alle meubels tweedehands gekocht. Ik wilde graag hout en dat is me nieuw veel te duur. Zelf een paar dekens en boxkleed genaaid. Veel overgenomen van vriendinnen en ook wat kleertjes etc geleend. Zodra ons kindje daarcweer uitgegroeid is, gaan ze weer terug naar die mama. 
Alleen een kinderwagen hebben we nieuw gekocht van de opa's en oma's. Ook een goede tip trouwens: vaak willen je ouders graag iets geven. Klein of groot. Geef ze die kans. Wij hebben zelf alles uitgezocht en zijn daar ook heel helder over geweest. En ik heb een dag met mn moeder en een dag met mn schoonmoeder gewinkeld om hun input mee te nemen ;) uiteindelijk hebben onze ouders ons een bedrag gegeven en daar hebben wij de kinderwagen van gekocht en geshowt uiteraard. ;) 

I was the opposite, I bought clothes for my beloved girl when she was 6 months pregnant. I used to ask my sister-in-law to buy clothes for my baby at https://babi.vn/ too soon, I finally decided to buy my own baby neonatal that I like most . I wish my son would love this newborn costume.
This is the first money I spend on buying things for my children.

Als je zwanger bent, geef je veel geld uit, koop je melk om de foetus te voeden en zorg je voor de foetus, en koop je quần áo trẻ em voor je baby, zodat je ouders bij de geboorte meer kleren zullen dragen. Dat is dus niet veel te redden.

Als je borstvoeding wilt gaan geven, let dan op als je (positie)kleding wilt kopen of je daar na de bevalling gemakkelijk mee kan voeden. Scheelt straks weer ;)

Terug
Bovenaan