Waar halen jullie de tijd vandaan?

Oh, moet je ook tijd besteden aan kinderen dan? Ik dacht dat ze alleen waren om mee te pronken en voor mijn gemak.  . Nee hoor, dat is denk ik bij veel meiden de reden waarom ze minder reageren op het moment, en ook waarom er minder uitgebreide antwoordne komen. Iedereen heeft maar een beetje tijd, kan dus snel even iets lezen en snel even reageren en dan is het weer voorbij. Daarom heb je ook nog geen mail van mij gehad !
P

Oh Ships.......dat had ik even verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat ze de hele dag slapen tot ze achttien zijn en dan het huis uit gaan  hihi. Tja ik kan haar natuurlijk niet meer terugstoppen, dat past niet haha. GRAPJE!!!

Zul je zien dat ze vandaag opeens wel slaapt.....zit ik alweer op het forum.

ik heb nu pas het idee dat ik wat meer tijd begin te krijgen..
nina zit lekker in haar vel en ritme en slaapt hardstikke goed, overdag en snachts..
als ze wakker is kan ik haar met gemak een uur in de box leggen dan ligt ze lekker te spelen en te kletsen..
voorheen deed ze meer hazenslaapjes enzo..
nou daar komt de kraamvisite...bleh....
doei doei

Ik probeer Lynn er een beetje aan te wennen dat ze 's ochtends en/of 's middags een keer in bed een dutje doet, sinds gisteren zelfs op haar eigen kamer. Als ze in bed ligt, kan ze wel  1,5 tot  3 uur achter elkaar slapen. Maar als ik dat elke keer ga doen als ze moe is... slaapt ze meer overdag dan 's nachts.
Kyna liet ik als baby slapen waar ze maar in slaap viel: in de box, in de wagen, op schoot.... Ik legde haar ook pas na de avondvoeding in bed. Misschien dat ze daardoor ook al snel doorsliep 's nachts (na een maand ofzo). Maar dat kan alleen als je  één makkelijk kind hebt, met 2 kinderen wordt dat ook al een stuk lastiger.
Maar nu heb ik het hele huis voor mij alleen: mijn vriend is met de meiden op stap, voetbal kijken . Hij heeft een flesje afgekolfde melk mee, dus voorlopig blijven ze wel even weg!

Terug
Bovenaan