A
Anoniem
Guest
Hoi,
Zag dit op het zomer 2006 forum, en er staan zulke leuke dingen bij, dat ik benieuwd ben hoe het hier is..
Even mijn verhaal.
Mijn vriend en ik kennen elkaar via de broer van een goede vriendin van mij.
We gingen vaak uit, en reden dan mee met haar broer en zijn vrienden..Makkelijk..
Op een avond ging mijn [ nu ] vriend mee, en ik kende hem dus niet verder.
Voor hem was het meteen raak toen hij mij zag, ik vond hem vooral irritant!
Wilde steeds naast me zitten etc..haha
Na een week of twee dacht ik toch wel vaak aan hem..hihi, dus heb hem een brief [ ouderwets.].gestuurd, en we gingen weer uit..Dus toen was het vrij vlot aan..
Inmiddels zijn we bijna 17 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 10 jaar samen, [ zijn wel 15 jaar verloofd..trouwen is er nooit van gekomen..hahah] en hebben nu drie kindjes!
Wel een keer een dip gehad, maar wel weer goed gekomen..We kunnen wat hebben samen!
Groetjes Rina
Zag dit op het zomer 2006 forum, en er staan zulke leuke dingen bij, dat ik benieuwd ben hoe het hier is..
Even mijn verhaal.
Mijn vriend en ik kennen elkaar via de broer van een goede vriendin van mij.
We gingen vaak uit, en reden dan mee met haar broer en zijn vrienden..Makkelijk..
Op een avond ging mijn [ nu ] vriend mee, en ik kende hem dus niet verder.
Voor hem was het meteen raak toen hij mij zag, ik vond hem vooral irritant!
Wilde steeds naast me zitten etc..haha
Na een week of twee dacht ik toch wel vaak aan hem..hihi, dus heb hem een brief [ ouderwets.].gestuurd, en we gingen weer uit..Dus toen was het vrij vlot aan..
Inmiddels zijn we bijna 17 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 10 jaar samen, [ zijn wel 15 jaar verloofd..trouwen is er nooit van gekomen..hahah] en hebben nu drie kindjes!
Wel een keer een dip gehad, maar wel weer goed gekomen..We kunnen wat hebben samen!
Groetjes Rina