waar hebben je man/vriend en jij elkaar ontmoet?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Zag dit op het zomer 2006 forum, en er staan zulke leuke dingen bij, dat ik benieuwd ben hoe het hier is..

Even mijn verhaal.

Mijn vriend en ik kennen elkaar via de broer van een goede vriendin van mij.
We gingen vaak uit, en reden dan mee met haar broer en zijn vrienden..Makkelijk..
Op een avond ging mijn [ nu ] vriend mee, en ik kende hem dus niet verder.
Voor hem was het meteen raak toen hij mij zag, ik vond hem vooral irritant!
Wilde steeds naast me zitten etc..haha
Na een week of twee dacht ik toch wel vaak aan hem..hihi, dus heb hem een brief [ ouderwets.].gestuurd, en we gingen weer uit..Dus toen was het vrij vlot aan..
Inmiddels zijn we bijna 17 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 10 jaar samen, [ zijn wel 15 jaar verloofd..trouwen is er nooit van gekomen..hahah] en hebben nu drie kindjes!
Wel een keer een dip gehad, maar wel weer goed gekomen..We kunnen wat hebben samen!

Groetjes Rina

Oh ja dat is wel leuk!!!

Nou, Andreas en ik kennen elkaar via mijn ex...
Dat waren goede vrienden. we hebben elkaar in 1998 leren kennenn ik was toen met mijn ex dus..en zij waren goede vrienden en we gingen vaak met z'n allen op stap.
Toen het uit ging tussen mij en mijn ex, hebben andreas en ik een paar maanden later wat gekregen..
we zijn toen 2 jaar samen geweest, en daarna ook nog 2 jaar niet...we moesten allebei even ons eigen ding doen...zijn wel altijd vrienden gebleven.
en ruim 3,5 jaar geleden sloeg de vlam weer in de pan...en werden we herliefd op elkaar...
we zijn toen ook gelijk gaan samenwonen em hebben vrij snel een huis gekocht en inmiddels de trotse ouders van Bjorn en mika(11-09).
enne...de vriendschap tussen andreas en mijn ex is voorbij, maar dat kwam niet door het feit dat wij samen waren... daar zijn andere dinegn gebeurd, we zijn eerst nog een tijd met elkaar opgetrokken...
groetjes Ciske

Grappig idee!

Ik heb mijn mannetje in Italie leren kennen. Hij was daar ook aan het kamperen. Het was gelijk raak.
Thuis heeft hij weer contact met mij op genomen en vanaf die tijd zijn wij bij elkaar.
Dat is nu 10 jaar, waarvan wij er 9 samenwonen. En ons geluk nu verrijkt is door onze dochter!
Wij zijn snel gaan samenwonen doordat hij in Gelderland woonde in ik in Limburg. Ben nog altijd zeer gelukkig dat ik toen daar op vakantie ben gegaan, .

Juffy

Ik heb mijn man leren kennen bij de rijlessen (auto). Aangezien ik hem of zijn moeder (die ook rijlessen volgde) af en toe thuis moest afzetten, wist ik waar hij woonde. Briefje gestuurd en voila! We zijn nu ruim 8 jaar samen, waarvan alweer 3 getrouwd.

Groeten,
Chantal (& Mirte 14w2d)

Wij hebben mekaar op het werk ontmoet.
Ik was vrijgezel maar hij had nog een vriendin.
Ik vond hem zeker leuk, maar ben er niet achteraan gegaan omdat ik dat niet vond kunnen.
Ik een een paar collega's hebben toen wel een x een goed gespr. met hem gehad, waardoor zijn ogen zijn geopend.
Op een gegeven moment werkte we niet meer bij elkaar, maar daarna kwamen we mekaar toch weer tegen op een ander werkplek.
En wat bleek? Het was uit met zijn ex
Toen na een weekje ofzo wat afgesproken, en daarna nog een x, en toen hebben we voor het eerst gekust
Toen de 1ste week ben ik daar nog niet blijven slapen, maar toen ik daar 1x was blijven slapen, ben ik niet meer weggegaan.
We hebben nu 2jaar en bijna 3 maanden, met een prachtkindje erbij!!

Groetjes Debby.

Hoi!

Mijn vriend en ik zijn nu bijna 4 jaar(pas) bij elkaar.
We kenden elaar via wederzijdse vrienden die al een aantal keer een poging tot koppelen hadden ondernomen,maar ik vond dat allemaal maar niks...
Tot het jaar erna,met carnaval,ik toch maar een keer wat met hem heb afgesproken..hoewel de eerste date niet echt een succes was ben ik toch nog een keer met hem naar de film geweest en wat gaan drinken,ik moest hem echter beter leren kennen voordat de vonk oversloeg.
We waren allebei al wat ouder toen we iets met elkaar kregen,ik 34 en mijn vriend 36...daardoor is het ook allemaal in sneltempo gegaan denk ik.
Na 3 maanden gingen we samenwonen,in zijn appartement,1,5 jaar geleden hebben we een huis gekocht en sinds 28 juli zijn we de trotse ouders van Luuk!!

liefs,Swinnie

Hoi allemaal,

ik heb mijn vriend Dennis ontmoet op een feest van mijn werk. Een collega van mij wilde een paar vrienden meenemen maar je kwam alleen binnen met een kaart. Ik had toen een extra kaart geregeld en die gaf hij dus aan zijn vriend Dennis. Mijn collega en een paar andere vrienden probeerde Dennis en mij te koppelen maar ik had daar niet zo een zin in. Totdat ik aan t einde van de avond een paar borreltjes op had. Toen stond ik te praten met Dennis en uiteindelijk heftig te zoenen. Ik gaf mn telefoonnummer en de volgende dag kreeg ik al een smsje, of ik mee uit eten wilde, maar ik had een flinke kater dus niet zo een zin. Gelukkig bleef hij volhouden en nu gaan we alweer 5 jaar met elkaar en hebben inmiddels een prachtige dochter van 3 maanden.

Sonja.

mijn man en ik zijn collega's en toen ik daar 4 jaar geleden kwam werken sloeg de vlam na 4 maanden over.
hij had een vriendin, zondags maakte hij het uit met haar en maandags was hij bij mij.
hij is nooit meer weggegaan....
na 1.5 jaar samen gewerkt te hebben moest ik naar enn andere locatie omdat ze er ineens achter kwamen dat dat toch niet mocht bij justitie, samen werken en een relatie hebben:(
nu ben ik nog steeds zijn collega alleen in een ander gebouw en ik moet zeggen dat bevalt ook heel goed!

gr. martine

Terug
Bovenaan