waar hebben je man/vriend en jij elkaar ontmoet?

Hallo,

Ik heb mijn man leren kennen via internet!
Het is een beetje een ingewikkeld verhaal, maar ik heb mijn beste vriendin aan haar man gekoppeld (ik kende hem van het sporten). Zij vond dat zij die dienst moest terug bewijzen en heeft mij dus (zonder dat ik daar ook maar iets van wist) op een dating-site gezet. Daarop volgde een aantal reacties waar zij op gereageerd heeft, alsof ze mij was. Uiteindelijk vond ze Jeroen de leukste en mailde hem dat ik zou bellen om iets af te spreken. Pas toen vertelde ze mij wat ze had gedaan en kreeg ik het telefoonnummer van Jeroen. Ik kon er allemaal wel om lachen, maar ik kon me niet voorstellen dat het op iets uit zou lopen.
De avond vaan onze eerste date zijn we begonnen met kletsen en we zijn nooit meer opgehouden. Precies een jaar na onze eerste ontmoeting trok ik bij hem in. In 2004 zijn we getrouwd en inmiddels hebben we een dochter en een zoon en ben ik zielsgelukkig!

Karin

Hoi,

ik heb mijn man tijdens het stappen ontmoet in 1998. Ik viel op zijn grote lach en zijn kale hoofd. Op 29 april begon het in 30-7-99 zijn we getrouwd.

Groetjes van Marloes

hoi hoi
zal het proberen kort te houden.
ik ken mijn mannetje van vakantie, ik werkte op een strandpaviljoen en kwam daar eigenlijk al jaren, van kleins af aan. dus bouwde ik daar ook een aantal vrienden op.
dat seizoen dat ik daar kwam werken hebben de vrienden ondeling een weddenschap afgesloten   wie als eerst met mij gezoend had, ik kreeg daar lucht van en speelde het spel mee. dacht ach vakantie lang leve de lol.
die avond hadden we gezoend, ik vond hem leuk maar van verliefdheid was geen sprake.\
ik dacht ach na de vakantie verwaterd het toch weer.
maar nee hoor het vuurtje wakkerde aan, en we bleven elkaar na de vakantie ook zien in het weekeind. na 2 jaar zijn we gaan samen wonen dat was in 99. in 2002 zijn we getrouwd en in 2004 is onze zoon geboren en nu 2007 onze dochter.
wij zijn nu 10 jaar samen en ik ben 27.

Hahaha ik heb eigenlijk ook een te lang en ingewikkeld verhaal, maar ik zal het simpel houden.

Een van mijn beste vriendinnen had tijdens een tentfeest (rowwen heze) een jongen leren kennen waar ze wat mee kreeg. Die ging een keer met ons naar de kroeg en vond het helemaal niks, waarop hij ons uitnodigde om een keer met hem en zijn vrienden te gaan stappen. Wij waren met 3 meiden en zij waren met 3 mannen en voila!! Het klikte heel toevallig tussen 1 van zijn vrienden en mijn andere vriendin, en ik had met jongen nr 3 de hele tijd ruzie, maar wel met een knipoog. Een half jaartje trokken we met elkaar op terwijl ik me aan het afvragen was of we eigenlijk wel wat hadden  Tot hij een smsje stuurde met als afsluiting: je vriendje! Toen heb ik de datum van officiele verkering maar op 12 december gezet. Deze december zijn we alweer 5 jaar samen waarvan anderhalf jaar getrouwd  (op een aparte manier kwam het tot een huwelijk, maar apart hoort geloof ik bij ons en is weer een ander verhaal haha).
Helaas is onze koppelaar die ons allemaal mee had genomen om te stappen overleden, maar we komen ieder jaar nog even samen om ouwe herinneringen op te halen!!

Groetjes Karmen
mama van Liz

hallo

ik heb mijn vriend ontmoet op de verjaardag van een vriendin van mij. zij kende hem al wat langer en hij was verliefd op haar. dus hij kwam langs en ik dacht wat is dat voor een rare, we hebben even gekletst en de volgende dag stond hij mij op te wachten toen ik van school kwam fietsen en is meegereden naar mijn huis en we hebben daar buiten de poort weer gekletst tot mijn moeder thuis kwam en die zei jullie mogen ook wel binnen zitten hoor is warmer. (het was december!!!) en s avonds is hij blijven eten. en een paar dagen later kwam hij weer en ik begon hem steeds leuker te gaan vinden en toen hebben we voor het eerst gezoend. dat was op 12 -12-97. het is wel een jaartje tussendoor uit geweest maar we hebben elkaar weer gevonden via zijn toenmalige vriendin. die wilde graag dat ik een keer mee uit ging en ik vond dat natuurlijk erg raar en wilde niet mee maar na ongeveer 10 vragen (verspreid over een paar weekenden) ben ik om van het gezeur af te zijn meegegaan en zo zijn we toch weer bij elkaar gekomen en dat vond ze niet echt leuk maar ja wie stelt dat ook voor!!
en inmiddels wonen we alweer 3 jaar samen en hebben nu een zoontje van 3 maanden.

groetjes angela

tijdens het stappen
ik was met een vriendin en die kende hem al. hij toonde interesse, maar ik hield de boot een beetje af, want ik zou door een klasgenootje gekoppeld worden.
ik heb die avond mijn klasgenootje niet kunnen vinden en begon Martijn toch wel leuk te vinden. Op een gegeven moment zijn we gaan dansen en heb ik hem gezoend. Ik hou niet van dat lange wachten (haha)
dat is nu 13 jaar geleden (01-10-94), we wonen 7 jaar samen op 30-9-05 getrouwd en sinds 14-06 ouders van Vera . we wilden wel eerder trouwen en kinderen, maar ik ben nog wat later begonnen met de pabo in deeltijd en die moest eerst af vandaar.

Hoi hoi

Ik ben bijna 7 jaar getrouwd geweest en heb uit dat huwelijk 3 kids
In 2003 liep die relatie op de klippen en kwam ik met de kinderen alleen te staan
Van een vriendin heb ik toen een pc gekregen (had daarvoor nooit een gehad en was dus ook nog nooit eerder op t internet geweest)
Toen ontdekte ik het internet.....en ook de chatbox
Lekker wat afleiding in de avonduurtjes als de kids op bed lagen
In de laatste week van augustus van dat jaar ontmoete ik mijn huidige vriend op die chatbox
Ik was aan t kletsen met zijn buurman en die vroeg of hij mij mocht bellen
Vond t prima, had toch een oud prepaidje....dus niet gevaarlijk vond ik
Dus hij belde me.....en tijdens dat gesprek zie ik opeens over t pc scherm (op de chatbox) hey buurman......deze moet jij eens bellen.....klinkt wel als wat voor jou
Ik gooide er toen achteraan....ff dimmen...ik ben geen vleeswaar
Maar vond t toch wel goed dat hij me belde.....en die keer hebben we bijna heel de avond en nacht aan de telefoon gezeten...zo gezellig
En vanaf dat moment belde we elke dag en een week later was ik jarig
Als kadootje stond hij in hoogst eigen persoon voor de deur en ik was verkocht
Bij hem duurde t nog even...hij moest echt wennen aan t idee.....een vrouw MET 3 kids
Uiteindelijk kregen we na een jaar een relatie en na 2 jaar een relatie op afstand
(alleen in de weekenden...want hij woonde in maassluis en ik in enschede)
Zijn we gaan samen wonen en goed 2 maanden later ontdekten we dat ik zwanger was van ons 1e kindje samen
Helemaal super geweldig......ben die buurman nog eeuwig dankbaar

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan