Waar hebben jullie meer zin in en wat lust je juist niet meer?

Haha, grappig dat melk drinken een veelvoorkomend  bijwerking is tijdens je zwangerschap.

Ik las dat sommige dames ineens veel kunnen eten. Ik heb dat juist helemaal niet. Ik ben 3 kg afgevallen. Niet door het overgeven, maar door veel minder eten. Ik zit supersnel vol.

Hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met tanden poetsen? Brrr, elke keer zie ik er weer tegen op omdat mijn maag dan ronddraait.

Groetjes,
Nelly.

Ik heb tot nu toe nog geen gekke dingen. Ik mis mijn glaasje wijn wel trouwens, maar ik raak nu echt geen alcohol aan.
Het misselijke is nu gelukkig over. Voel me supergoed.

En over dat tandenpoetsen: Ik heb nu juist heel erg last van bloedend tandvlees. (heb ik tijdens mijn vorige 3 zwangerschappen ook gehad) Durf mijn tanden bijna niet meer te poetsen.

Groetjes,
Els

ik ben bang dat ik zo langzamerhand vegetarisch aan het worden ben. Nu heb ik al na 1 hap vlees zo'n ik moet echt niet verder eten gevoel. hahaha.
Ach, dan heeft mn mannetje meer vlees, vind ie helemaaaaaaal niet erg.

ben nu bijna 10 weken
En normaal ben ik dol op warm eten en vleeswaren op brood...
Maar nu eet ik alleen kaas en zoet op brood!
En warm eten hele kleine porties. Zelfs koken vind ik minder leuk, terwijl ik normaal graag nieuwe recepten probeer.
Hopelijk is het met 2-3 weken weer zoals het was!

Hoi meiden,

Grappig te lezen dat er zoveel zwangeren ook zo weg zijn van melk. Ik drink denk ongeveer 1 liter per dag. Zalig! Maakt ook niet uit op welk tijdstip. Met drinken ben ik nu toch wel moeilijk het enige wat ik drink is melk en water. De rest smaakt mij niet, terwijl ik normaal gesproken echt cola light verslaafd ben. Warm eten is ook niet echt mijn hobby. Geef mij maar brood en fruit. Vooral sinaasappelen (ook verse jus), aardbeien en kiwi's. Chips vind ik nu ook niet bijzonder en ik heb allleen enorme trek in drop. En daar begin ik maar niet aan want bij mijn vorige zwangerschap had ik wel een behoorlijke hoge bloeddruk.

Ik heb vanmorgen ook even op de weegschaal gestaan en ben nog niets aangekomen. Daar ben ik ook wel blij mee, de kilo's komen toch nog wel.

Groetjes, Cindy
13wkn en 4dgn

Terug
Bovenaan