Waar hebben jullie trek in??

Ik heb dus de hele tijd zin in snert terwijl ik dat normaal nauwelijks lust! Bizarrrr!
Ook denk ik veel aan andere winterkost, tja.

Koffie staat me tegen, terwijl ik normaal dol ben op een lekkere bak cappuccino of koffie.

ik ga over mn nek bij vlees! wel fijn dat mijn man dat wel elke avond nodig.. geef mij maar wat salade,fruit of n kop soep snacks gewoon vanalles doorelkaar heen..maar geen gekookte aardappels en vlees..

wat is het toch eigenlijk ook wonderbaarlijk he?

net als dat "snert"verhaal.....normaal lust je geen snert...en nu vind je t heerlijk...bizar eigenlijk....

ik heb ook totaal geen zin in avondeten.....eet veel sinasappels...maar zie de bui wel al hangen...ik krijg namelijk straks last van maagzuur...en niet een beetje ook.....maar zolang ik daar nog geen last van heb geniet ik extra van mijn sinasappeltjes;-))

Ik kan er sinds gisterenochtend Chicken Nuggets van de Mac aan toevoegen...
Heb er vannacht zelfs over gedroomd...

Was vanmiddag bij mama en heb toen maar ff een hele doos gehaald...mama 12 en ik bunkeren in me 20 stuks...toen had ik er wel ff zat van..maar als je me vraagt wat k vanavond wil eten...Dan weet ik t wel :D

Heb veel zin in versgeperste sinaasappelsap. En ik drink ook veel meer melk met of zonder nesquick.
Ook erg lekker vindt ik een smoothie met banaan, versgeperste sinaasappelsap en yoghurt.
En yoghurt met cruesli.

Ik ben momenteel helemaal fan van kaas en dan vooral fetakaas en komijnenkaas. Verder lust ik ook graag augurken en zilveruitjes, wat ik normaal niet zo heel lekker vind. En fruit! Echt lekker!
Daarentegen ga ik bijna over mijn nek bij yoghurt, terwijl ik dat voorheen heel lekker vond!
Ik heb overdag ook geen zin om te eten, snacks zijn makkelijker te doen als een volledige maaltijd. Laat heel vaak de helft staan.

Raar allemaal wel eigenlijk.

Terug
Bovenaan