Waar hebben jullie zin in?

Hebben jullie ook trek in dingen , die je normaal gesproken nooit had?
Ik vind het op zich wel meevallen, maar net als bij de eerste heb ik ernorme trek in karnemelk. En ik lust normaal gesproken niet eens karnemelk, maar nu gaat er wel een halve liter per week in!
En verder heb ik zo'n trek in zoute dropjes. In münchen niet te krijgen, maar ik heb ze via internet besteld. Als het goed is komen ze vandaag :)! Niet echt nuttig, want donderdag vlieg ik naar NL, dus dan heb ik keuze genoeg :) Maar ja!
Groetjes,
Meinke

Haha, tsja als je iets in je hoofd hebt he?!! Ik heb steeds maar zo'n zin in die zachte zwart-witjes van de drogist, ga ze zo maar weer halen want door jouw dropjes denk ik daar weer aan haha.
En peren ook zo lekker. Maar ik moet zeggen dat het de laatste week wat minder is geworden en ik heb geen echt gekke dingen gehad. Wel een pizza die veel te zwaar is gevallen, hij was lekker maar daar werd ik 4 uur later ongewild nog aan herinnerd. Ook chocola gaat er weer prima in, altijd al mn zwak geweest maar ik kon me aardig beheersen. Chocomel is er maar voor het gemak aan toegevoegd nu ik geen koffie meer drink. Die rem is er wel zo'n beetje af en met Sinterklaas in het vooruitzicht.....
Nou ik ga geloof ik even naar de winkel ;-)

Mmmmm, ik drink zo een heel pak milk en fruit op smaakje mango!!
En patatjes Mmmmm, en, en boterhammen met kaas. Ik heb gisteravond nog een broodje kaas gegeten alsof ik de hele dag niks had gehad ik at hem alsof m'n leven ervan af hing. Beschamend gewoon hahahahaha

Oke, daar ga ik dan: tomaat, chips, patat.
Oja, en soep. Het liefst eet ik elke avond soep met een boterham! Manlief wordt een beetje gek van deze soepkip... haha.

Brood met kaas idd,al is dat niet goed voor de lijn..
Ook soep eet ik vaker nu...

Maar vooral broodjes kroket... ga straks ook weer ophalen (oeps) ook niet goed voor de lijn trouwens.

Lijn bedoel ik dat ik oplet wat ik eet en niet probeer af te vallen hoor! Ik was namelijk mijn vorige zwangerschap wel 32 kilo aangekomen en dat probeer ik echt te voorkomen. Nu ben ik 18w3d en ben nog maar 2 kilo aangekomen, dus dat gaat nog redelijk netjes.

hihi leuk te lezen zeg ik geen trek in dingen die ik eerst niet lusten maar wel iedewre avond het liefs patat en andere vette snacks de kinderen vinden het niet erg hihi vanavond weer ff lekker naar de mc heb er nu al zin in

Terug
Bovenaan