Waar hebben jullie zin in?

Hier nog ff op de eerste pagina;
haha lekker he drop/ zwart-witjes... kreeg op ergens anders al de waarschuwing dat te veel drop 'vet slecht' is :)))... Nu ben ik er van overtuigd dat alles met 'te' slecht is en ik kan wel mate houden gelukkig hehe... je zou je bijna schuldig gaan voelen.... NOT
Alles met mate (op een enkele uitspatting na) en vooral veel groente, fruit en nu en dan sporten. Man ik ben zoooo gezond bezig al zeg ik het zelf..
Trouwens soepies gaan er ook in ja. We hebben wel veel overeenkomsten zeg, grappig!

hoi,
nou ik ook,of het nou koud is of niet,bak ijs heb ik gisteren toch echt gekocht.
alles wat vet en ongezond is.heb ik trek in.
patat,pizza,mac,shoarma,chips,snoep.ijs
gr marjan

Jeetje, het is toch eigenlijk gek dat we zoooo'n zin hebben in slechte dingen??
Ik heb ook niet gewoon zin in bijv. patat maar heeeeeeeeeeeeel erg zin :-(

Ik ben bij de vorige zwangerschap wel bijna 30 aangekomen,.. en ben er maar 20 van kwijt dus ik moet me wel ietsje inhouden,..
Heb de vorige zwangerschap veel cafetaria's blij gemaakt hahaha

Mijn eerste zwangerschap: kaas
Mijn tweede zwangerschap: kaas en gebakken eieren.
Mijn huidige zwangerschap: kaas, gebakken eieren en mayonaise. Van die hele vette romige... van calvé. Zelfs laatst nog speciaal gehaald, want hadden alleen de eenvoudige variant. Zonder zoete romige smaak... Té erg...

Mijn eerste zwangerschap: kaas
Mijn tweede zwangerschap: kaas en gebakken eieren.
Mijn huidige zwangerschap: kaas, gebakken eieren en mayonaise. Van die hele vette romige... van calvé. Zelfs laatst nog speciaal gehaald, want hadden alleen de eenvoudige variant. Zonder zoete romige smaak... Té erg...

haha wat grappig om te lezen dat iedereen ineens de vette hap toch wel heel lekker vind!
ik vind idd ook de vette hap heeeeerlijk maar dat vond ik voor die tijd ook al!
maar lekker verse broodjes van de bakker zijn nu echt zoo lekker!

ik was vanavond op mn werk en ik was zo lekker mn kingsize broodjes aan t opeten vraagt n collega of ik de hele dag nix heb gegeten omdat ik nu zoveel at!!
ze moest s weten!haha

dames, geniet lekker van alle lekkere dingen..... nu mag het!

Terug
Bovenaan