Waar is de monnikspeper voor?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik wil graag zo snel mogelijk weer ongesteld worden na mijn eerste prikpil. Die is over anderhalve week uitgewerkt. Helpt monnikspeper hierbij dan?

Kan iemand mij uitleggen waar het precies mee zou helpen?

Alle tips zijn trouwens welkom om de boel zo gauw mogelijk op gang te helpen hoor!!

Groetjes Ger.

Hai Ger

Je vroeg waar monnikspeper voor is, nou volgens mij is dat om je cyclus weer een beetje op gang te helpen. Ik heb het uiteindelijk ook maar geslikt na bij de dokter geweest te zijn en ong. na 2, 5 maand (denk ik zo uit weet het niet meer precies). En volgens mij heeft het bij mij wel geholpen ik ben ong. 3 maanden niet ongi geweest en nu komt het weer regelmatiger gelukkig. Of het dan beinvloed is door de monnikspeper weet ik natuurlijk niet helemaal zeker. Maar ja baat het niet, het schaad ook niet.
Succes ermee

veel liefs Wies

Hoi Wies,

Bedankt voor je berichtje.
Ach, ik kan het altijd proberen he?
Maar kan je dat gewoon zonder doktersrecept kopen? En zo ja, waar dan? En zijn het pillen ofzo?

Groetjes Ger.

ik gebruik nu sinds zaterdagmonnikspeper!! ze zeggen dat het helpt om je cyclus goed en regelmatig op gang te helpen!! zoals ik ben nu 2 maand niet onngi geworden!! ik geloof dat jij na de prikpil nog niet ongi bent geworden? kun je dan niet beter eerst ff afwachten mischien ben je wel netjes op tijd met je cyclus?

Ja dat moet ik eerst even afwachten, maar ik wilde alvast even weten hoe en wat, dan ben ik er op tijd bij !

Maar zijn het dan pillen? En waar haal je die?

Groetjes Ger.

ja het zijn pillen ik heb ze van vitotaal! ik heb ze bestelt via vitotaal.nl maar je kunt ze ook bij sommige drogisterijen krijgen

Okee, dank je wel Coortje!
Dan kan ik als het nodig is is even rondneuzen hiervoor.
Hopen dat het werkt. Laat je het even weten of het bij jou werkt??

Groetjes Ger.

Hai Ger

Sorry dat ik zo laat pas weer wat van me laat horen. Ik had ze bij de reformwinkel laten bestellen en ze zijn inderdaad van vitotaal. Misschien kan je ze ook wel bij de tuinen (=winkel) kopen.

Succes er in ieder geval mee.

liefs wies

Terug
Bovenaan