Waar is de monnikspeper voor?

Hai,

Ja ik ben even aan het neuzen gegaan en ik kan ze hier bij de tuinen kopen. Morgen toch maar meteen halen denk ik. Volgende week is toch die prikpil uitgewerkt. Kan ook geen kwaad om ze te nemen, want ze helpen tegen hoofdpijnen e.d. en ze werken libidoverhogend. Dus ja waarom niet.

Helpen ze bij jullie goed?

Groetjes Ger.

moet zeggen ik gebruik het sinds zaterdag maar merk nog niks!! maar ja das ook nog maar erg kort he

Ja das misschien nog wel erg kort, maar ik heb wel een voorgevoel dat dit spulletje best eens zou kunnen werken. We vergeten met al de medische troep wel eens dat de natuur ook nog aardig wat te bieden heeft.

Wachten dan maar. En ik ben al zo'n ongeduldig type!! Verschrikkelijk. Bij mijn zoontje waren we er helemaal niet mee bezig, want die was niet gepland. En dat was in vergelijking wel fijn. Maar nu vind ik het fijn dat we er zelf voor kiezen, helemaal achter staan en erg van gaan genieten. Daar zie ik wel naar uit.

Hopelijk kunnen we elkaar gauw feliciteren!!

Groetjes Ger.

Hai

nou bij mij heeft het denk ik wel goed gewerkt. Ik werd tenminste weer ongi, en een aantal maanden achter elkaar regelmatig, behalve nu???!!! Nou ja wie weet he

pffff begin er gewoon zenuwachtig van te worden

veel succes ermee

veel liefs Wies

Terug
Bovenaan