Waar is iedereen gebleven???

A

Anoniem

Guest
Ik heb het idee dat het een beetje leegloopt hierzo. Waar is iedereen gebleven en waarom plaatsen we zo weinig berichtjes????

Groetjes van Marloes

Hoi,
ik ben er nog hoor, lees vooral veel mee, heb even niet zoveel te vragen.
Groetjes van Sonja, moeder van Danielle 22-06-2007.

Hallo

Ik ben er ook nog hoor

Ik lees ook veel mee ... en als er om advies gevraagt word is het meestal al gegeven dus ja ....

Maar ik ga wel ff een nieuwe topic plaatsen ... want er zit me goed iets dwars !

En hooop en een beetje op advies en steun

Groetjes van anna

ik ben er ook! Ik lees zowizo elke dag mee hoor...
Die kleintjes verger ook steeds meer aandacht natuurlijk, nu ze steeds verder komen met de grote ontdekkingsreis.. :)

Groetjes Evelien

hoi hoi,

ik lees altijd en probeer nu wat vaker te reageren maar het was me ook inderdaad opgevallen dat het wat stiller werd....

groetjes mascha

Hoi,

Ja vroeg ik me ook al af. Het is volgens mij een stuk rustiger geworden sinds het nieuwe forum onderdeel er is voor de mama's van sept tot en met dec.
Denk dat die veelal bij ons zaten en nu minder omdat ze een eigen onderdeel hebben.
Maar ik kijk sowieso bijna elke dag wel effies hoor.

Groetjes Karin

Ik denk dat er nog best veel mensen meelezen, maar dat de onderwerpen steeds meer uiteen gaan lopen en ook niet altijd met onze kindjes te maken hebben. Ik bedoel dat er minder vaak onderwerpen ter sprake komen waar  iedereen zich verwant mee voelt.
Toen alle kindjes net geboren waren merkte je dat bijna iedereen met dezelfde vragen en onzekerheden  zat en langzaamaan gaat iedereen wat meer z'n eigen weg ofzo...en zijn de reacties nu eenmaal wat minder...

Misschien heb ik het mis, maar dat is mijn gevoel!

Groetjes,
Laura

Hoi,

Ik ben er nog wel maar heb niet zoveel tijd om te reageren. We hebben heel slecht nieuws gekregen over een goede vriendin van ons en daarnaast is het ook erg hectisch dus heb niet veel tijd.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan