Waar is iedereen gebleven???

Je vraag heeft 'geholpen'  Marloes; het is meteen weer een stuk drukker!

groetjes
Mandarijn
(van het najaarsforum, denk wel dat het klopt dat daar een aantal naar toe zijn verhuisd)
(al blijft het leuk om mee te lezen op het zomerforum! )  

He Marloes

Kijk eens wat voor een reacties jou oproepje heeft opgeleverd!!!hahaha.

zoals bij vele onder ons, ben ik ook elke dag wel even op het forum om bij te lezen, maar ja ook hier druk druk druk ( ohhhh wat een heerlijk excuus toch weer he!!).
Probeer ook wel te reageren, maar soms lukt het gewoon echt niet door die altijd zo korte dag.

Maar ik blijf het hier op de voet volgen woor.
Als we dat allemaal doen, blijft het vast en zeker leuk en druk!!!

Groetjes Naomi

Als ik had geweten dat zo'n oproep het forum weer nieuw leven in zou blazen, dan had ik hem al eerder geplaatst, want ik vroeg me regelmatig af waar iedereen was.....

Marloes, bedankt dat jij tot actie over bent gegaan.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

Ook ik ben er nog hoor wel is waar niet elke dag mar kom toch zeker 3 a 4 keer per week ff kijken. Maar, ja zoals jullie zelf ook al zeggen druk druk druk ze slapen gewoon niet zoveel meer als in het begin.

Groetjes Patricia

Hoi allemaal,
ik ben er ook nog gewoon hoor..
druk.... dat zeker..
Kids naar en van school, en even naar de huisarts met de oudste, en naar cb met de jongste..en dat allemaal vandaag al gedaan..haha
Nu belt papa net op dat het weer een latertje word vanavond..dus...
Straks weer blij als het bedtijd is, en de rust in huis wederkeert..haha
Lees wel vaak hier, maar reageer niet altijd..
Gr Rina

Hallo allemaal,

Ik lees elke dag mee, al sinds het  zwanger worden forum, maar heb al heel lang niets meer geplaatst.
Bij deze, ik ben Astrid, mama van Emma, geboren op 12-07-2007.

Groetjes,
Astrid

Jeetje zeg, zo'n oproep doet wonderen. Gezellig hor. ik zag al reacties op pagina een van een paar dagen geleden en dat ben ik niet gewend vandaar mijn berichtje.

Groetjes van marloes

Ik lees ook mee hoor maar reageren doe ik bijna nooit meer!

Ik zit op het www.2007mamaforum.nl en daar reageer ik vaak!

Ik heb daar al een aantal van hier gezien dus misschien moet je daar eens kijken!

Terug
Bovenaan