Waar is iedereen toch

Het is de laatste tijd  inderdaad rustig. Ik heb zelf ook niet veel tijd voor het forum en als ik dan toch even spiek krijg ik het allemaal heel gemakkelijk bijgelezen, dat is wel eens anders geweest..
Groetjes mv Thom

misschien houden er een paar zomerreces?

hihi
maar ja het is wel een beetje saai idd

Nou een heel verhaal geschreven waarom ik er wat minder ben..... kan hij de server niet vinden... pech...

Dussss.... ik ben er wel, maar kan niet altijd reageren!

Groetjes Nanda

Nou, Esmé is op Menorca.......

Ik ben zelf ook even niet meer zo actief als ik wel eens geweest ben. Zit er een beetje doorheen...Moe, moe, moe, snel geirriteerd enzo meer....
Lees nog wel regelmatig maar heb vaak geen puf meer om te reageren. Bovendien probeer ik alle zonnestralen buiten op te vangen voor de lange winter die gaat komen...

Groetjes,
Ellen mv Julian

Sorry heb vandaag een anti-forum dag gehad. Heb mijn heil gezocht in Emmen met mijn drie mannen en hebben daar lekker naar het wielerevenement gekeken. Tja en idd het is al een paar dagen ontzettend rustig..... Misschien komt het omdat iedereen of weer aan het werk is of zich aan het voorbereiden is om de kids naar school of peuterclub te brengen of net als Esmee lekker in het zonnetje op Menorca ligt te bakken ( ben niet jaloers ofzo)......

Groetjes Jolanda

Druk door de vakantie periode.....en maandag a.s gaan we voor 2 weken weg. Dus dan word het echt stil aan deze kant.

Hoi hoi,

Ook ik ben er nu even wat minder,we zijn een veranda...euh eigenlijk meer een tuinkamer(7mtr bij 5mtr) achter het huis aan het maken.En dat brengt het nodige schilderwerk met zich mee en raadt eens wie dat mag doen.....hahahaha..ik vind het niet erg hoor,doe ik best graag.Dus tussen de buien door en als ons Tess op bedje ligt,ben ik flink in de weer met kwasten en rollers.Maar ik probeer wel om regelmatig "hier"te zijn vooral lezen en soms reageren.

Liefs Kitty en Tess

Hoi hoi

IK ben er ook weer hoor.
Ik was er eigenlijk gisteren al, maar toen had ik zó de pest in...dat ik ook geen zin had om te forummen.... Maarre...ik blijf weer hoor!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan