Waar is iedereen?

Inderdaad is het wel erg.
Er is niet veel meer over van het forum.
Toen ik zwanger was, heb ik er wel heel veel aan gehad.
Nu kijk ik af en toe of er iets nieuws is, maar helaas.
Wel jammer.

groeten
Rachel

Hallo Loes, en Rachel,

hier nog een april mama die nog wel actief is, ik ben nu meer actief bij het maart2009 forum ( verwacht 26 maart nummer 2).Levi krijgt er een zusje bij.  Maar kijk ook altijd nog even bij dit forum. Er zijn een hele boel topics weg gehaald.

Gaan wij toch gezellig met zijn 3tjes kletsen ( mochten er niet meer bij komen)

Groetjes Anne
trotse mama van Levi 9 april 2009 en ?????? 26 maart 2009

Hoi dames,

hier ook nog een actieveling. Ben zwanger van de tweede en uitgerekend in juni, dus typ veel in dat forum. Ook kijk ik wel elke keer hier, maar als er niet veel wordt geschreven, dan heb je het hier weer gauw gezien.

Liefs,

Hallo Dames,

nog een weekje werken en dan lekker met verlof, ik ga dan met zomervakantie (hahaha)
werk op een school en hoef pas na de zomervakantie (1 september) weer te beginnen.
kijk er echt naar uit, deze 2e zwangerschap gaat trouwens weer super goed, net zoals bij Levi, maar merk wel dat het wat zwaarder is omdat je thuis nu ook zo'n kleine peuter hebt lopen ( die overigens heel weinig slaap nodig heeft).
First mum is las dat jij ook weer zwanger bent, voel je je goed??

Groetjes Anne
troste mama van Levi 9april07 en ?????? 26maart09

Ik ben er ook nog. Vind het ook jammer dat er zo weinig meer wordt geschreven.Juist nu onze "ukkies" bijna twee worden, of net 2 zijn.

Ik was ook zwanger van de tweede maar deze zwangerschap is helaas niet goed verlopen. Ik ben in november na een zwangerschap van 18 weken bevallen van mijn tweede zoontje. Hij is overleden als gevolg van een partiele mola zwangerschap. Eind maart mogen wij weer proberen om zwanger te worden. Heel spannend allemaal.

Gefeliciteerd voor degene die inmiddels wel gezond zwanger zijn. Geniet ervan.

Hoi Anne,

sorry voor mijn late reaktie, was elke keer vergeten hier te kijken. Lekker hoor gaat vandaag je verlof in? Luxe hoor na de zomervak pas beginnen. Geniet ervan!

Ik ben 20 juni uitgerekend, en ben dus net over de helft. Vorige week de echo gehad en alles was goed, gelukkig. Ook ik vind deze zwangerschap zwaarder, heb meer last van kwaaltjes gehad of zou dat nou zo lijken, omdat je niet voldoende rust hebt met nog zo'n rondvliegende peuter.

Liefs,

Hallo allemaal,
Ohh dus er zijn er toch nog een aantal :)
Nou hier zijn er alweer 2 ukkie's bij inmiddels!
3 dec. 2008 heeft onze zoon er 2 zusjes bij gekregen!
Ik ben nu ook meer bij een tweelingsite actief dan hier....
Maar ik wil ook soms dingen weten over mijn zoontje, over opvoeden en noem maar op.... Hij krijgt tenslotte nu de peuterpuberteit!
Dus soms is het wel handig om effe tips te vragen ofzo via deze site ipv het buro ofzo.....
Dus bij deze; mijn zoontje gooit regelmatig onverhoopt zijn drinkbeker leeg op de grond, gewoon uit het niets. Ik denk om aandacht te vragen, maar hoe straf je hem dan? Zoiezo straffen jullie je kindje of hoe maken jullie duidelijk dat je boos bent of iets niet goed is?
Groetjes Loes

Terug
Bovenaan