Waar is iedereen??

Ik ben een week afwezig geweest, maar er zijn weinig nieuwtjes, geen nieuws goed nieuws natuurlijk.
Maar wil wel graag weten of alles goed gaat met iedereen en de kids?

Groetjes Linda

Hey Lin,

Tis idd rustig hier, maar dat zal aan de meivakantie liggen. We hebben er natuurlijk heerlijk weer op dus dan ben je weer meer buiten. Wij zijn ook met de tuin bezig en daarom erg druk met sjouwen haha.

verder gaat het goed met ons en met Rik ook. Beetje last van zijn kiezen en vandaag had ie echt een pechdag. Iets in zijn oog, viel op zijn lip en stikte bijna in een chippie...
Maar goed morgen weer een da en nieuwe kansen!

oe voel jij je meiske.................
Kan me voorstellen dat je jezelf enorm geleefd voelt en je nu de crematie voorbij is een beetje kan gaan relativeren (zover het kan) en het enigzins een plekje gaat geven.

Meis hier gaat het goed en jij heel veel knuffels en als er wat is dan zeg je het meer. Ik weet uit ervaring hoe het is en vaak praat je tegen 'vreemden' makkelijker.

Liefs Saskia\
mv Rik 22 mnd

Hier erg druk met de kinderen. En gewoon veel dingen te doen en eigenlijk weinig puf. Het liefst slaap ik de hele dag.

Hoe is het met jou Linda? Zo verschrikkelijk om ineens je vader te verliezen.

liefs Maris

Hai,

Het gaat met mij, voel me af en toe goed beroerd en heb dan hartklopppingen en ik ben de hele dag nerveus, er zijn ook wel momenten dat het wat beter gaat.Het heeft tijd nodig.

Jesse heeft trouwens gister per ongeluk op de pot geplast, hij schrok er zelf van, Mijn vriend en ik gingen juigend de kamer door, Jesse vond dat super natuurlijk, dus hij wou er steeds weer op.
De 1e tap is dus gezet.

Groetjes Linda

Hoi hoi!

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor Tara's verjaardag (over 2 dagen al!). Haar feestjes geven we pas op zondag 10 mei en het weekend daarop :)

Verder hebben we nieuwe meubels die we afgelopen (lang) weekend hebben verplaatst en verschoven, hihi.

Ik zal proberen weer iets vaker wat van mezelf en van Tara te laten horen ^_^

Groetjes,
Shivana

Hoi Linda,

Wij waren een week naar Center Parcs en ik schrok me rot toen ik je bericht net las. Wat verschrikkelijk... zo erg dat ik niet weet wat ik op moet schrijven.
Ik spreek je op msn, ik leef met je mee.

Alle sterkte toegewenst,
Babybelle

Hoi,
ik lees wel mee maar heb het ook erg druk. Moet voor mijn werk een cursus volgen en daar heb ik veel huiswerk van.
Op mooie dagen spelen we veel buiten met Danielle. Natuurlijk feest gevierd met Koninginnedag en momenteel ben ik een beetje grieperig.

Groetjes van Sonja

P.s Lin heel veel sterkte nog in deze moeilijke periode.

Hoi hoi,

Ik heb weinig gereageerd de laatste weken. Ik ben nog steeds herstellend van dat stomme virus (aan mijn evenwichtsorgaan). En Eva heeft nu vakantie, dus de tijd voor mezelf om even te forummen is schaars. Nu ga ik eens lekker weer op alles reageren.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan