Waar is iedereen??

Hallo daar,

Tja het mooie weer he!!! Heerlijk in de tuin zitten en veel op pad met de fiets. En een paar dagen vrij geweest ... daar kan ik wel aan wennen hihi..

Het gaat hartstikke goed ook met Jennifer, is wel een dametje hoor en kan het woordje nee ook heel hard zeggen! Dus op het moment vaak tot 10 tellen hier!!! Geloof dat het alleen nog maar erger wordt, hou mijn hart vast..hahaha..

Hopelijk wordt het nu ook hier op het forum weer wat drukker...

liefs Ilone

Hee hoi!

ben gewoon lekker thuis! maar wel druk met vanalles... We zijn de badkamer aan het verbouwen, schiet nu aardig op gelukkig maar ben nog aan het verven. Als dat klaar is moet de babykamer nog geverfd worden dus ben voorlopig nog wel even zoet! Daarnaast soms nogal last van mijn bekken deze zwangerschap en zitten is het minste wat er is eigenlijk dus niet zo vaak achter de pc....

Groetjes Alberdien

Hoi hoi..

Ik heb heel lang niets laten weten hier.
Ik ben door een behoorlijk diep dalletje gegaan. Er is me namelijk wat gebeurd, wat ik hier maar niet ga neerschrijven. Ray is zelfs een paar dagen terug geweest in NL
Maargoed, tussen ons is het door het voorval nog nooit zo goed gegaan ( goed he!) en langzaam gaat t weer beter en komen er oplossingen...

Lekker vaag ik weet t, maar t is iets wat je niet zomaar in t openbaar schrijft.
Ik lees wel mee nog, en heb nu eindelijk even de zin en energie wat te zetten!

Met birgit gaat t goed, tussen mij en Ray kan t niet beter dus de rest komt vanzelf. Dusss

dat was even een tekenvan leven van mijn kant!

Evelien

hi Evelien,
tis idd een beetje vaag, maarja je schrijft hier ook niet alles. Begrijpen we wel hoor!
Doe t maar rustig aan.

Ben ook niet erg actief geweest.
Veel genoten vh mooie weer, veel naar vriendinnen, kennissen en op pad geweest. Lees elke dag wel ff, maar wil mn laptop dan snel weer dichtdoen voordat je dr weer telang achter zit.
ook gaan we volgende week met vakantie dus nog wat laatste dingentjes regelen hiervoor...
Vandaag weer ff wat reacties geplaatst hoor.
Groetjes Saskia.

Terug
Bovenaan