waar is iedereen??????

A

Anoniem

Guest
Wat is het stil hier. Jullie zijn toch niet stiekum allemaal aan het bevallen hé?
Vergeten jullie dan mij niet mee te nemen.

Kruimel ( 39 + 1 )

Ik ben er ook nog!!!!
Had gehoopt wat meer op het forum te zijn nu ik verlof heb maar er moest nog best wel het een en ander gebeuren dus de tijd heb ik helaas nog niet gevonden.
Maar als het goed is blijf ik ook nog wel even hangen, ben vandaag "pas" 37+1.

Liefs Renske

Hoi
Ja, computer deed het niet vandaag en ik wilde manlief niet op zijn werk bellen. Die krijgt een hartverzakking als ik bel en er is niets aan de hand. Maar ik ben er weer.
Ik wil ook bevallen! Zo erg als ik er een paar weken gelede tegenop zag, zo graag wil ik nu dat het begint. Ben al over de uitgerekende datum heen en alles is nog veel te rustig vanbinnen. Bah!
Groetjes, Petra

Hoi meisjes,

ja, Kruimel, het was zooon lekker weer vandaag dat ik de hele dag met man en kind naar het bos ben geweest. Nog geen tijd gehad voor het forum dus... maar ook niet aan het bevallen (jammer....)

Grappig, ik heb hetzelfde als Petra: vorige week dacht ik nog dat ik niet nog een bevalling aan zou kunnen en zag er dan ook als een enorme himalaya berg tegenop. Maar sinds deze week heb ik er zelfs echt zin in. Dus weeën: kom maar op! Ik kan jullie allemaal hebben.

spannend he, wie zou de volgende zijn??

X
Roosmarijn

Heey iedereen,

Ik zit me zo te vervelen dat ik bij elk steekje denk dat de bevalling is begonnen
terwijl dat natuurlijk niet zo is. Zo zit ik alweer 2 weken.

De ene dag denk ik er de hele tijd aan en heb ik er zin in en een andere dag
dan denk ik er helemaal niet meer aan.
Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft.

Wendy (39+5)

Ik ben er ook nog hoor, maar door onze verhuizing sinds vrijdag internetloos... nu even tijdelijke verbinding via een mobiele kaart van mijn man's werk... Morgen weer naar de gyn, kijken hoe het met ons kleintje gaat, of alles nog steeds gunstig is voor een stuitbevalling. Nou, ik ga weer eens wat kleertjes strijken !!

Hoe is het met jou, Kruimel, nog één dagje !!! Spannend !!

groetjes,
Hope74

Terug
Bovenaan