waar is iedereen??????

hoi hoi!!!

ik ben er ook nog ook al reageer ik niet veel maar ik lees wel mee met jullie hier is het ook nog niet begonnen jammer genoeg van mij mag het wel los barsten maar goed ff geduld hebben maar voor de rest gaat het wel goed.

hey kruimel voor jou is het einde inzicht he! nog 1 dag en dan ben je uitgerekend ben benieuwd of je al bevallen ben maar dat lezen we gauw genoeg.

groetjes bianca vandaag 38 wk

Hoi Kruimel,

Ik ben er ook nog gewoon. :)
Niks geen weeen, krampjes, onrust, schoonmaakwoede dus het zal ook nog wel even duren voordat onze kleine zich aandient denk ik.

Ben zo jalours op alle mamma's die al bevallen zijn en al lekker met hun kleine kunnen knuffelen. Ze hebben het tenminste achter de rug. Zie er toch nog steeds een beetje tegen op. Misschien omdat het m'n eerste is en ik niet weet wat me te wachten staat.

Groetjes
Maple (Marielle) 38w2d

Hoi allemaal,

Nee, ik ben nog niet aan het bevallen.

Ik loop nog steeds rond. Gisteren naar de VK geweest en die kleine van ons zit nog best daar, heeft het reuze naar z'n zin in mijn buik. Die heeft voorlopig nog geen zin om papa en mama te ontmoeten.
Ach, ik denk maar zo, langer dan 2 wkn kan het nu niet meer gaan duren.

En mijn man is afgelopen weekend flink verkouden geworden met keelpijn  en nu ben ik aan de beurt om het te worden.
Wat een timing hé, 1 dag voor de uitgerekende datum. Dus nu mag die kleine nog wel even blijven zitten want moet er niet aan denken om nu te moeten bevallen.

Dus kleintje.......even wachten met komen totdat ik me weer beter voel (en nu maar hopen  dat ie nu niet eigenwijs is).

Kruimel ( 39 + 6 )

Ben helaas ook nog niet bevallen.... heb wel mega nestdrang mijn beste vrienden zijn de stofzuiger en de emmer met poetsmiddelen... het is zelfs zo erg dat mijn de kit rand in de douche heeft moeten vervangen want ik vond hem er niet netjes genoeg meer uit zien voor de kraamhulp..... tja hoe erg ben je dan....

Ik ben ook erg verkouden en grieperig geweest. Al die 9 maanden niets ingenomen en nu ook niet >< tip voor Kruimel je keel spoelen met sodawater en thee met honing drinken

Groetjes Anja

Hee meiden!!!

Ik wil jullie even wat moed inspreken...

1 oktober ben ik bevalllen... Dus inderdaad bevallen heb ik achter de rug.. Maar inmiddels ook alweer mijn kraamweek (waar ik zooo van genoten heb,,)

Ons meisje is alweer 10 dagen jong!! Jullie hebben echt nog een geweldige tijd voor de boeg, die er voor sommige van ons alweer op zit!! (dit is positief bedoeld hoor)

Gelukkig is mijn Dave nog tot maandag vrij. Maar maandag zal het toch wel even wennen zijn, alleen met twee kids... (gelukkig maar drie dagen. Donderdag is het papadag en vrijdag heeft Dave lekker vrij genomen!)

Meiden, super veel succes met de zware laatste loodjes!!! Voor je er erg in hebt, heb je je kleine meid of knul in je armen!

Geniet van de kraamweek en laat je lekker verwennen!!!! Ga daar maar vast een beetje over dromen!!!

Hele dikke knuffel, Marielle en Danique

ook ik ben er nog... ben pas volgende week vrijdag uitgerekend maar ik denk nu al dat deze kleine zo lang mogelijk zal blijven zitten. ik heb nog helemaaaal geen voor-weeen of harde buiken gehad en naar wat ik heb begrepen is dit toch het voorwerk (volgens mijn vk hoef je het niet te krijgen maar ja... het zou wel betekenen dat er in ieder geval IETS gebeurt...).

En, uh, Kruimel: ik kan je de hand schudden... ik ben ook stik-verkouden :(
het kost allemaal al veel meer energie maar als je ook nog eens moeilijk adem kan halen... pffff...
nou, ik hoop voor jou dat het snel weer over is (aangezien morgen je D-Day is) en dat de kleine zich snel aandient :0)

gr,
KC

Terug
Bovenaan