Waar is iedereen???

Ik kijk ook elke dag wel even, maar er wordt zo weinig geplaatst en gereageerd (ook door mij hoor), dat ik het steeds minder leuk vind.
Ik kan maar niet wennen aan het forum en ik vind het een stuk minder gezellig als eerst.
Misschien een idee om voor degenen die willen weer actiever te zijn.
Maar een eigen hyves is voor mij echt geen optie.
Ik zal proberen ook wat actiever te zijn.

tja... ook ik ben schuldig. Kan ook niet wennen aan dit forum. Met de juni 2009 mama's zitten we nu op Multiply en moet zeggen dat het best aardig werkt. Veel beter dan dit, misschien een idee?

Gr. Nanda, mv Tess en Bas

Ook ik ben schuldig!
De laatste tijd geen zin en puf gehad ivm het herstel van de operatie, lees wel altijd even wat er is geschreven.

Zal ook beter mijn best gaan doen, mis de gezelligheid van het oude forum wel namelijk!

Groetjes, Marieke, mv Lyanne en Vince

ik lees wel bijna iedere dag maar reageer ook niet zoveel.

Maar ik ben er nog wel hoor...
Zal ook proberen maar actief te zijn!

Ik vind het wel knap dat we na 4 jaar toch actief zijn, ook al is het af en toe wat minder.

Hier alles goed, Merel is een heerlijke bijdehandte tante en Thomas is net 9 maanden en loopt sinds hij 7 maanden was al langs de tafel en nu achter een loopwagentje de kamer door.Het is een echte boef, heb mijn handen vol hahahahaha.

Ik ben hier..........
( tussen 3 kiddies en veel werk, buiten en thuis, veel te veel dingen om te doen, te veel verantwoordelijkheden voor van alles en nog wat, zucht, zucht zucht!)

Groetjes, Marieke

Ik ben hier..........
( tussen 3 kiddies en veel werk, buiten en thuis, veel te veel dingen om te doen, te veel verantwoordelijkheden voor van alles en nog wat, zucht, zucht zucht!)

Groetjes, Marieke

December is voor mij altijd killing wat betreft momentje voor mezelf. Dus vandaar weinig vanuit hier.
Het gaat erg goed met ons. Kian is lekker stout (daar zijn we druk mee bezig zeg maar, haha), maar goed gezond. Verder erg druk met de voorbereidingen voor de kerstdiensten in de kerk, en bedenken van kerstmenu's enzo! ("pan macaroni is ook goed schat"... en dan toch iets ingewikkelds op tafel willen zetten)
Hoe is het met jou esmee? Hoe staat het met alle ingrepen enzo?
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan