Hiya momma's,
Aww dank voor het missen Marieke. Ik ben d'r nog wel hoor lees af en toe mee enzo. Maar ben de laatste paar dagen zo uitgeput. Denk dat het een combinatie van dingen is. Het is hier HEET! (haha sorry weet het dames, wil het niet inwrijven)dus ik zit meestal in de tuin me zo min mogelijk te bewegen. En Max gaat op het moment door een mega sprong heen, arme mannetje heeft 4 boventanden die tegelijkertijd doorkomen en weigert sinds kort om een dutje te doen, slaapt ook 's avonds niet zo makkelijk in. Dus aan het eind van de dag ben ik helemaal uitgekakt. Zat net ook te lezen in "Oei ik groei" en qua leeftijd klopt het ook wel dat ie in zo'n hangerige druilerige tussenperiode zit, had alleen geen idee hoeveel energie het soms van mij vreet om geduldig te blijven en Max er doorheen proberen te helpen. Het is zo'n lief vrolijk actief kereltje, altijd hardop schaterlachen om alles......dat kereltje is nu ff kwijt. Hahah sla me er wel doorheen hoor, hij heeft ineens van die kleine momentjes (gisteren ineens tijdens het erg druk achtervolgen van mijn kat, moest ie ff stoppen en z'n mama een grote dikke kwijlzoen geven) die maken het dan weer helemaal beter.
Ajuus, ilja