Waar is je kind gek van??? (vertel me je verhaal..)

Hallo,

leuk onderwerp, vind het ook leuk om de verschillende verhalen te lezen.
Tijn is helemaal gek van alles met 4 wielen......
Dat kunnen dus auto's zijn, hij weet allerlei merken die hij dan ook benoemt als we er voorbij rijden.
En zijn andere passie is tracktors...... Hij heeft zelf een traptracktor, nu sinds vorige week met aanhanger en daar is hij helemaal gek op, hij zegt ook dat hij een boer is, net als opa..... Opa heeft een tracktor, en heel soms mag hij mee een klein rondje over het veld, voor hem het hoogte punt van de week.

Groetjes danielle, mv Tijn

Julian is al snel voor van alles enthousiast te krijgen. Soms rent hij al naar zijn jas als ik zeg dat we boodschappen gaan doen, hahahaha. Vraag me af hoe lang dat nog duurt.

Maar het allerleukst vindt hij toch wel de grote smurf. En dan niet die van tv, maar het kinderdagverblijf. Hij staat steevast te juichen als ik hem vertel dat hij vandaag naar de grote smurf gaat. Het spelen met de andere kindjes is voor hem de leukste dagbesteding die hij zich kan bedenken.
De keren dat hij met tegenzin heen ging zijn op 1 hand te tellen en bleken achteraf ook terecht, want dan bleek hij ziek te zijn (geworden). Hij heeft nog nooit een traan gelaten bij het  afscheid.
Ik denk zelfs dat hij 5 dagen in de week (hij gaat nu 2) naar het kdv nog een feest zou vinden. Maar daar denk ik anders over.

Anyway, morgen mag hij weer en hij verheugt zich er nu al op!

Groetjes,
Ellenl mv Julian

Oh ja, zijn hartje gaat ook sneller kloppen van Sophie, van Susan.

Vertelde hem net bij het naar bed brengen dat alle andere kindjes ook naar bed gaan en slapen. Zegt hij: ja, alle andere kinsjes vaan ook slapen he? Sophie vaat ook slapen he? Hahaha!

Leuk om te lezen  waarvan alle kindjes zo enthousiast kunnen worden!
Thom is gek van  verjaardagsfeestjes en visite. Hij vind het heerlijk om bij vrienden of familie te gaan feesten en met zijn vrienden te spelen. Zijn neefjes en nichtjes noemt hij ook zijn vrienden en hij is dol op ze. Als hij wakker wordt vraagt hij regelmatig: "Waar gaan we nu naar toe? Wie is er nu jarig?", haha.
Zijn zusje vind hij trouwens ook geweldig, ze krijgt nog steeds iedere dag kusjes en knuffels van hem.
Waar Thom ook geen genoeg van kan krijgen; ijsjes! Hij is zo dol op waterijsjes dat hij bereid is zijn bord er voor leeg te eten 's avonds en dat wil wat zeggen ;-)
Groetjes Laura mv Thom en Noor

Wat grappig om te lezen waar kinderen dol op kunnen zijn!

Dean is vanaf het begin helemaal gek op voertuigen. Of het nu gaat om "gewoon" meerijden in de auto of op de traktor, het maakt hem niet uit als het maar rijdt/vliegt! Zaterdag heeft hij op een "echte" traktor gezeten. Hij glunderde helemaal. Kan er uren naar kijken, de schat.

Lynn is stapel op Dean. Zodra hij in de buurt is is de lach op haar gezicht niet meer weg te krijgen. Wij kunnen gekke bekken trekken wat we willen, Dean is veel leuker!

Groetjes,
Nelly.

Stijn is ook gek van voertuigen!!!

Herinner me dat een van zijn eerste woorden wiel was... need I say more?

Om de hoek worden de stoep en de straat opnieuw betegeld en geasfalteerd, wat een feest!!! Elke dag inspecteert Stijn wie er aan het werk zijn; de graafmachine (met gewone wielen, geen rupsbanden, mamma), de vrachtauto, de sjofel, de tractor... het kan niet op.

Gebeurd mij nog wel eens dat ik onderweg enthousiast roep dat ik een bus/tractor/politieauto/etc. zie en me dan realiseer dat ik alleen in de auto zit.

TREINEN

Lorenzo wordt helemaal wild als hij een trein ziet maakt niet uit waar
op tv of comp.of in het echt treinen zijn hier favoriet.
Hij is onlangs met psz in het kader van het verkeersproject met de
trein geweest en sindsdien vraagt elke dag gaan we met de trein.

Zijn papa zoekt wel een op de comp.sites op met van iei amerikaanse
goederentreinen die bij elk overgang flink laten horen dat ze er aan komen
nou dan zit meneer te stuiteren op zijn stoel.
En bij opa en oma die wonen tussen een aantal weilanden waar een spoor door
loopt en daar gaat met regelmaat verschillende treinen langs dus hij staat soms
de hele dag voor het hek te kijken.

Ach ja zo af en toe maken we een ritje met de trein dan is  Lorenzo
helemaal in de wolken.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Terug
Bovenaan