Waar is mijn baby gebleven???

Ja pff, de tijd gaat echt snel. Mijn jongeste is nu 3 maanden, ik geniet elke dag enorm van hem....
Maar ja, elke fase heeft zo zijn eigen charme hè! Geneit maar lekker van je kinderen, want voor je het weet, zijn ze echt het huis uit ;)

hee roos

ook ik herken je helemaal
floortje van mij is ook bijna baby-af
ook zij is 6,5 mnd en zit ook op d'r kont te spelen , zit in de wagen want liggen wilt ze niet, haar tandjes zijn aan t doorkomen
trekt zich op in de box tot staan
alleen draait ze nog steeds niet wahahaha , wel tijgerd ze als ze op d'r buik ligt
ze steekt d'r handjes na je uit als ze opgetilt wilt worden en pakt je gezicht beet met 2 handjes om je vervolgens kusjes te geven en te knuffelen
gelukkig is ze wel een klein en fijn poppetje dus dat compenseerd hahaha
ze is nu 65 cm en weegt 7400 naakt

gelukkig weten wij dat we wel nog 1 of 2 kindjes erbij willen over een jaar of 3 ( misschien eerder )

maar je weet wat ze zeggen : tegenwoordig worden de babietjes al wijs geboren en zijn ze steeds minder lang cht baby *zucht*

liefs van ons

Ik herken het niet echt... Ik genoot op en top vn onze uk, maar ik kon hem wel vooruit kijken. Het hele kleine is heel bijzonder, maar dit is toch echt mijn leeftijd 1-2 jaar. Altijd in m'n hoofd aan 2 kids gedacht, helaas is dit niet zo en misschien wordt dat hem ook wel nooit. Toch geen moeite met de grote stappen van onze boef ;)

Naar de gastouder/oppas brengen waren geen fases waar ik het moeilijk mee had, dat zijn juist de momenten waarop ik super trots op onze boef ben, wat wordt hij groot en wijs!!!

Grappig hoe verschillend iedereen is. Ik las/hoor ook wel eens dat mensen het zwanger zijn missen, ook iets wat ik niet ken. Ik vond het een geweldig ervaring, maar wat was ik blij m'n lijf weer voor mezelf te hebben. Geen druk gedoe in m'n buik en gewoon bewegen en eten en drinken op mijn manier.

Liefs Lientje

Ik herken het niet echt... Ik genoot op en top vn onze uk, maar ik kon hem wel vooruit kijken. Het hele kleine is heel bijzonder, maar dit is toch echt mijn leeftijd 1-2 jaar. Altijd in m'n hoofd aan 2 kids gedacht, helaas is dit niet zo en misschien wordt dat hem ook wel nooit. Toch geen moeite met de grote stappen van onze boef ;)

Naar de gastouder/oppas brengen waren geen fases waar ik het moeilijk mee had, dat zijn juist de momenten waarop ik super trots op onze boef ben, wat wordt hij groot en wijs!!!

Grappig hoe verschillend iedereen is. Ik las/hoor ook wel eens dat mensen het zwanger zijn missen, ook iets wat ik niet ken. Ik vond het een geweldig ervaring, maar wat was ik blij m'n lijf weer voor mezelf te hebben. Geen druk gedoe in m'n buik en gewoon bewegen en eten en drinken op mijn manier.

Liefs Lientje

Hoi Roos,

Ook ik herken het, en dat met maar 1 kind. Wat ging zij snel. Met 3,5 maand tijgerend de huiskamer door en met 8 maanden al lopend achter een kar. Ik vond dat toen ook veelste snel. En ze zeggen dat een tweede nog sneller is. Nou ik hoop van niet, ff een baby is ook leuk. (niet dat ik wil zeuren, ik was en ben hartstikke trots op mijn meid) Ik wil alleen zeggen dat ik het helemaal begrijp hoor.
Enne die grijze haren..... Ik ben 27 en al helemaal compleet grijs!! Met mijn 17e begon het al (leuke genen he?)
Dus wees trots op je eerste grijze haar! Mensen met grijs haar zijn slimme mensen hahahahaha.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan