waar je maar bent overal zwangere dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

overal waar je ook maar loopt of bent zie je zoveel zwangere dames
ik gun het ze van harte maar van binnen baal je waarom ik nog niet ben al in de 7de ronde
dan denk je wat doe ik fout waarom lukt het niet alle standjes geprobeert en alle tijden in de gaten gehouden en om de dag gemeenschap wat is er mis met mijn lichaam
ben ik er dan toch teveel mee bezig of wat

allemaal tips gevolgd wat kan ik nog meer doen????

ik weet het niet meer moet maar weer wachten tot de 18

groetjes een jammerde moeder

Ik weet het. Overal waar je kijkt dikke buiken of kinderwagens. Maar ik weet zeker onze tijd komt ook nog. Alleen het wachten lijkt soms lang te duren als je iets heel graag wilt.

groetjes mo

Hoi hoi,

Inderdaad het lijkt wel of iedereen zwanger is, ik heb 2 zusjes die ook alletwee zwanger zijn en ik moet toegeven dat het soms niet meevalt. Ik ben afgelopen zondag voor de 4e keer ongesteld geworden dus wij gaan ook weer druk aan de slag om hopelijk rond de sinterklaas positief te kunnen testen.
Je moet de moed niet opgeven hoor !! Er komt een dag dat wij ook zwanger zullen zijn en dat er weer andere vrouwen naar ons kijken en denken waarom zij wel en ik niet.
Succes met alles, ik zal voor je duimen en dan hopelijk heel snel zwanger.

Groetjes, Vlinder11

Hai,

Ik voel precies hetzelfde. In mijn omgeving is iedereen binnen een half jaar zwanger en waarom ik niet. Ben vandaag ronde 11 ingegaan. Ben dus ook al wat langer dan jullie bezig  en wordt hier erg verdrietig van.

Gelukkig is er op dit moment niemand in mijn omgeving zwanger maar mijn schoonzusje in voor de  tweede bezig, nu voor haar de eerste ronde  (ze was met de eerste na 3 maanden zwanger) en ik hoop niet dat ze eerder zwanger is dan mij.

Maar goed, weer vol goede moed op naar de klusdagen.

Veel liefs
Nataly

Nou inderdaad. Sinds wij weer "bezig zijn" Zijn er binnen mijn familie vrienden en kennissenkring al 4 die zwanger zijn. Niet dat ik het ze misgun, maar zou ook zo graag weer in verwachting zijn en dan volgend jaar een kindje in mijn armen houden.   Het lijkt wel of ik met de maand steeds meer terug verlang naar dat moment. Zo'n klein hummeltje lekker total loss helemaal uitgeteld tegen je aanhangen.... Heerlijk...
Voor mij vandaag helaas helaas gezien dat het nu maar ronde 4 gaat worden.... Dit keer echt heel serieus en goed klussen, wie weet.... (zo vreemd, de vorige 2 zwangerschappen in 1 keer raak en nu moet ik al 4 maanden wachten??.....)
Nou ja, mijn lichaam zal er dan nog wel niet aan toe zijn denk ik dan maar...
En ik kan ook nog niet eens zeggen, kom ik kan nu weer een glaasje wijn pakken... Met die vervelende pfeiffer.... (slecht voor mijn lever nu)
Zucht, zo, dat zielige buitje heb ol van me afgeschreven....

quote: engel35 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2006 11:45:44'));

hoi meiden

overal waar je ook maar loopt of bent zie je zoveel zwangere dames
ik gun het ze van harte maar van binnen baal je waarom ik nog niet ben al in de 7de ronde
dan denk je wat doe ik fout waarom lukt het niet alle standjes geprobeert en alle tijden in de gaten gehouden en om de dag gemeenschap wat is er mis met mijn lichaam
ben ik er dan toch teveel mee bezig of wat

allemaal tips gevolgd wat kan ik nog meer doen????

ik weet het niet meer moet maar weer wachten tot de 18

groetjes een jammerde moeder

zo zie je maar we hebben allemaal het zelfde wachten duurt een eeuwigheid
van mijn eerste 2 kinderen was ik ook zo zwanger daarna heb ik weer jaren de pil geslikt tot ik een derde wou en toen heb ik een half jaar geen menstruatie gehad door dat je zo lang de pil had geslikt
en die maand erop was ik gelijk zwanger daarom vind ik het heel vreemd dat het nu niet lukt ik heb toch iedere maand mijn nod
we wachten maar af wanneer ik mijn vierde kindje mag dragen

groetjes

hoi hoi,

Nou inderdaad overal waar je ook bent lopen zwangere vrouwen ( voor hun vind ik het geweldig) maar ik word er gek van. Van de week in de supermarkt 5 zwangere gezien niet normaal zoveel. Het zijjn echt van die periodes dat er veel zwangere zijn.
Mijn vriend en ik zijn nu in ronde 8.

suc6 allemaal!!!!!!

liefs Bontrie

Helemaal gelijk!! Ik zie ook overal zwangere vrouwen en kinderwagens en bij allemaal denk ik: zouden zij ook zo lang hebben moeten wachten? Op een of andere manier zien ze er allemaal uit alsof het bij hun zo in een keer raak was, haha.

Terug
Bovenaan