waar je maar bent overal zwangere dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal

inderdaad, iedereen lijkt wel zwanger te zijn. Vast omdat we er zelf ook mee bezig zijn.
Ook merk ik dat we steeds vaker de vraag krijgen van mensen of we niet ook zo'n kleintje willen.
Vooral mijn schoonouders, dan weet ik echt niet wat ik moet zeggen en draai er maar wat omheen. Ze moesten eens weten. En volgens mij hebben ze al iets in de gaten ik weet het niet.
Ook schrok in afgelopen week toen mijn zwager even bij ons op internet wou en dan kwam het hele geheugen in beeld, al die zwangerschapspagina's, hopen dat hij niks in de gaten had.

Marjolein

Ja gek hoor, eerder viel me dat nooit zo op allemaal, die dikke buiken enzo.. maar nu echt wel! grappig.. ach onze beurt komt nog wel!!!!

Succes allemaal!

hoi meiden

zo zie je maar we zijn er mee bezig net als een plaag overal zie je dikke buiken lopen
mijn mannetje kwam van zijn werk en vertelde ook zelfs daar lopen ze met dikke buiken overal waar ik ben zie je ze het lijkt wel een plaag.

komt gewoon je bent er zo mee bezig dan valt het juist op en je let er natuurlijk ook heel erg op als er een zwangere ergens loopt

nou ik hoop dat wij allemaal nu een keer aan de beurt zijn want wachten duurt altijd zo lang

groetjes

Terug
Bovenaan