Waar je mee omgaat...

A

Anoniem

Guest
...wordt je mee besmet.

Tenminste, dat wordt gezegd, dus zou het dan toch ergens kloppen?? Die 'wijsheid' moet toch ergens vandaan komen, zou je zeggen.

Toch heb ik er een beetje mijn twijfels over. Wordt al geruime tijd omgeven door rondhobbelende zwangeren. (Sorry voor deze bewoording voor alle zwangeren onder ons!) Allerlei kenissen en vriendinnen zijn zwanger, zelfs de dieren in mijn omgeving zijn zwanger of net bevallen.
Dan zou je toch denken dat het bij ons ook niet lang meer mag duren, toch?

Waarschijnlijk werkt het toch niet zo in de natuur...

Hier is net de laatste wachtweek in gegaan. Ietwat pijnlijke boobies, maar dat zou heel goed door mijzelf kunnen komen. Zit zo vaak te voelen of ze al een beetje gevoelig zijn dat het ook best wel daarvan kan komen, haha!
Verder nog geen enkel teken, behalve op de verwachte innesteldag wat kramp. Nu heb ik vaker krampjes/steekjes in mijn baarmoeder en omsteken, dus ik zie dat eigenlijk niet als aanwijzing voor een zwangerschap eventueel.

Op mjin werk erg druk de laatste weken voor de zomervakantie. Het lijkt meer op een kantoorbaan met wat kinderen om je heen dan op lesgeven op dit moment!

Meiden die ook aan het wachten zijn: heel veel succes!!
... En alle andere meiden natuurlijk ook!

Liefs Daisy

Ik wacht mee!! samen naar het maart forum?? ik hoop het zo!!!

liefs!

Hej, als dat zo is wat jij beschrijft dan is voor mij de weg nog heeeeeel lang, mijn kennisen en vrienden zijn helemaal niet bezig. Ze wonen allemaal nog bij papie en mammie, laat staan dat ze kinderen krijgen. Onze tijd komt nog wel vandaag nog maar even klussen want volgens mij ovu pijn, hopelijk zijn we niet te laat...

Heey meid,

Wat hoop ik dat jij nu ook 'besmet' bent!! Nog 1 weekje geduld en dan weet je het eindelijk! Ook ik ben net de wachttijd weer ingegaan. Ik denk zelf dat ik volgend weekend mijn nod heb, maar ik wacht met testen tot de 30e.

Veel succes met wachten!
Liefs ciomama

ps..knijp je je boobies niet helemaal fijn?! Je hebt ze hopelijk over 9 maanden nodig....

bij mij klopt het tot nu toe nog niet...mijn nichtje is hoog zwanger en ik heb vandaag nod dus even wachten....
Succes met wachten...hoop dat je je bij de 'rondhobbelende zwangeren'mag voegen...

liefs

Ooo ik hoop het zo dat het zo werkt aangezien ik ook veel zwangere om me heen heb.
Wat is wachten toch moeilijk he!
Succes!

Wachten is het moeilijkste van zwanger worden!

@ Esara, iemand moet de trend zetten! Jij bent vast degene in jouw omgeving! :)

@ Ciomama, moeilijk als je niet weet wanneer je nod is! ik had het 'geluk' dat ik al bij de gyn loop en er dus zo een echo werd gemaakt om even te kijken. Misschien wordt je niet eens meer ongi! Daar hopen we natuurlijk op!

Bijna vakantie (ik tenminste, jullie ook??) en dan even lekker niets!

Liefs Daisy

Hier nog even een paar zeer drukke weken (in 2 weken tijd een vrijgezellenfeest, bruiloft, 4 verjaardagen en vaderdag), dan nog even 2 weekjes werken en dan eindelijk vakantie!! Ben er ook wel aan toe, vooral door al dat geklus in combi met een kleine die nu elke dag om 6.00 wakker is.

Wanneer heb jij vakantie dan? De schoolvakantie's beginnen hier pas in week 30.

Laten we hopen dat we allebei niet ongi worden straks!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan