Waar je mee omgaat...

Zeker drukke weken!!
De vakantie begint hier over 2 weken, week 27 (??). Ben niet zo goed in weken, ik leef in schoolweken, haha!

Dan lekker 5 weken vrij en de zesde week langzaamaan in mjin klasje aan de slag.
Ik ben ook wel ff aan vakantie toe, hoor! Mijn vriend trouwens ook, dus dat wordt eerst lekker uitrusten.
Ben eigenlijk ook te moe voor het klussen (en ik heb nog niet eens ene kleintje!!), maar rond mijn ei toch maar gedaan, he!
Was stiekem wel een beetje blij toen mijn ei voorbij was, hihi...

Ik duim voor positieve testen vóór eind juni!!

Liefs Daisy

Soms vind ik het wel frustrerend al die zwangere om me geen, vriendinnen, zus die in 1 wip zwanger was. Niemand lijkt te hoeven wachten op een kindje en wij worden flink op de proef gesteld. Weet het, positief zijn maar soms als ik al die zwangere zie kan ik zo jaloers zijn. Terwijl ik al een gezond kind heb. De ene dag is dat natuurlijk erger dan de andere.

Kon ik maar in de toekomst kijken en weten of we überhaupt een tweede mogen krijgen.

Was het maar besmettelijk, ging ik mooi de hele dag op schoot van mijn zus of vriendinnen zitten, hihihi

Groetjes

Ja idd, of even een weekendje weg met wat zwangeren, haha!

Het blijft lastig, maar ook wij komen aan de beurt!

Ik heb gisteren weer gehoord dat er een kennis van ons zwanger is. Leuk voor ze maar ik wil ook!!! Was laatst bij een vriendin die een kleintje heeft van net een maand. En ik kon wel janken!! Dan denk ik weer dat ik blij moet zijn met wat ik heb, maar ik wil gewoon nog zo graag een 2e! Sorry hoor, dat moest er eventjes uit. Ik vind het moeilijk om de schijn op te houden,maar ik wil ook weer niet dat iedereen weet dat we bezig zijn. Veel mensen vermoedden het wel. Grotere auto, slaapkamer doormidden etc. Nu maar hopen dat het deze maand is gelukt! Kan toch haast niet anders na 2,5 week lang om de dag klussen!

Het is ineens een heel verhaal, sorry. Maar ik weet dat jullie het begrijpen!

Liefs ciomama

Ik hoop dat het gezegde bij ons ook opgaat want om me heen raakt ie-der-een zwanger! Elke week krijg ik wel een berichtje of telefoontje ofzo. Superleuk maar ik wil OOK!
Volgende week ergens mijn ei dus dit weekend aan de klus, en dan begint het lange, lange wachten weer. Maar goed we zijn alweer bijna 2 weken verder dan 1e dag cyclus, positief blijven! :S

Wachten, wachten, wachten... Kan het woord niet meer horen, hihi!

Net naar een verjaardag geweest van mijn hoogzwangere zusje. Moeilijk hoor! Vooral omdat ze maar door bleef gaan over haar zwangerschap.

Ik geef haar dan wel groot gelijk en als ik heel eerlijk ben, weet ze ook niet van onze situatie af... Ze heeft me een tijd terug een aantal nare dingen geflikt, waardoor ik haar gewoon niet meer in vertrouwen durf te nemen.
Gelukkig heb ik nog een erg lieve zus en broer en met hen kan ik heel goed opschieten!!

X

Terug
Bovenaan