Waar kan jij je aan irriteren?

-Mensen die rascistisch zijn en heel kortzichtig
-De opmerking naar je hoofd krijgen waneer zien die kinderen hun vader door iemand onbekend dus weer rascistisch
-Mensen die altijd alles beter weten
-Een vaatwassser hebben en toch altijd nog vaat op de aanrecht vinden.
-Als je net heb opgeruimd dat ze weer gelijk een bende maken hihihi

groetjes lisette

- een man die meent dat ze op zijn werk niet zonder hem kunnen (euh en wij dan???)
- elke keer die rommel in huis als ik net opgeruimd heb
- kinderen die voor 6 uur menen uit bed te mogen
- vergaderingen op mijn werk waar ik bij moet zijn, maar die altijd gepland worden op een dag dat ik niet hoef te werken
- schoonmoeder......
- mensen die menen altijd commentaar te moeten hebben over hoe wij de opvang geregeld hebben

hmmm best lekker zo'n topic om even van je af te schrijven ;-)

groetjes Danielle

- de vraag van mensen; wanneer komt de 2e?

- ze na het antwoord; het blijft er voorlopig 1 zeggen; waar er 1 woont kan er ook nog wel een 2e bij.
jah... duhhh.. vanwege plek wel maar zij hebben geen pnd achter de rug en ik zit er niet weer op te wachten

- de laaste maand financieel moeilijk zitten
- die eeuwige harde buiken en voorweeén
-een dochter die overdag niet meer slapen wil en daarom haar hele kamer overhoop haalt
- een man die sávonds op de bank in slaap valt omdattie zo moe is van een dag werken terwijl je zelf ook doodmoe bent , de hele dag in de weer en volgens meneer niks doet
-ik ben anderhalf en meen de baas te zijn dochter te hebben hahahaha
-ouders die om de haverklap onaangekondigd aan de deur staan en je koffie opdrinken
- je moeder je steeds aan de kop zeurt dat je moet sexen om weeén op te wekken terwijl je niet aan sex moet denken
-moeder met sexverhalen over zichzelf komt terwijl je absoluut niet hoeft te weten wat hoe en wanneer ze iets doet , krijg er gruwels van hahahahahaha bah

hahaha zou dat ook echt niet van mn moeder willen weten.
Mijn ouders huwelijk was al slecht toen wij een relatie kregen, mijn moeder was toen heel jaloers op hoe wij het samen hadden.
Nu zijzelf een relatie heeft moet ik altijd die eeuwige verliefde verhalen hoe goed ze het wel niet heeft met die kerel aan horen.... alsof ik daar op zit te wachten.
Dit is ook zo een groot irritatiepunt!!

Wat ik me aan irriteer?

* Dat ik maar niet ongi wordt...en geen positieve test in handen heb. De curettage is inmiddels ruim 7 weken geleden...
* Dat ik me daar best druk om maak.
* Aan het prut weer!

Liefs Lientje

Ik irriteer me:

* ...aan mijn nog steeds miauwende katten 's morgens.
* ...aan het feit dat ze nu ook tijdens mijn middagslaapje beginnen. (*&%#!@#$@)
* ...aan de kattenharen die ze nu aan het verliezen zijn vanwege de wintervacht.
* ...aan de hondenpoep in mijn voortuintje (ik snap echt niet dat er zulke aso's rondlopen die hun hond in andermans tuin laten poepen.
* ...aan al die vieze dikke spinnen in mijn tuin. BAH!
* ...aan het konijnenhok die nu toch echt schoongemaakt moet worden.

Mmmmmm.... het valt me op dat het alleen over beesten gaat..... terwijl ik eigenlijk zo'n dierenliefhebber ben.....

Okee ik wil weer even van me af schrijven. Komtie....

* Mijn collega wéét het altijd beter. Tenminste dat vind zij...*zucht*...
* Communiceren en overleggen zijn woorden die NIET in het woordenboek voorkomen bij mijn werk....
* Manlief is meer werken dan thuis en als hij thuis komt gooit hij alles overal neer. Alsof ik niets beters te doen heb dan zijn spullen opruimen!!!!
* Mijn wasmachine houdt ermee op. En dat na 5 jaar, waar zijn de goeie degelijke apparaten gebleven?
* Mijn katten kotsen heel veel momenteel. En dan vooral over het toetsenbord van pc en op de net gewassen bank
* Ook pissen die krengen graag over speelgoed van Myrthe (verder zijn ze lief hoor)
* Schoonouders liggen al bijna 1,5 jaar in scheiding. Zeuren kunnen ze goed, maar stappen ondernemen?

GGGRRRRRRRR.......

Terug
Bovenaan