Waar komen jullie toch vandaan ?????

A

Anoniem

Guest
Hallo  Dames,

Het is alweer een maand geleden dat ik dit onderwerp heb aangesneden. Intussen zijn er velen bijgekomen en velen gelukkig zwanger geworden. Het leek me dus leuk om dit item te herhalen, nu het forum weer beter werkt.

De vorige keer zijn er tussen een aantal dames leuke kontakten ontstaan. Je mag zelf weten hoeveel info je toevoegd want een aantal dames zijn begrijpelijk erg op hun privici gesteld. Dus geef dan alleen je inlog naam en bijv. provincie op.

Ik hoop dat dit weer interessant wordt want het gaat allen als er vele meedoen.

Wel nu mijn naam is Nathalie en ik woon in de omgeving van Boxmeer Noord-Brabant en ik ben benieuwd of er mensen bij mij uit de buurt komen.

Hé Nathalie,
Ik ben Sandy 35 jaar jong, heb in Boxmeer gewoont hihi!!!
Kennen we elkaar misschien??? Wel grappig hihi!!!
Woon nu bijna 1 jaar in Duitsland samen, in Goch!!!

Ben nu hier op het forum, omdat ik een miskraam heb gehad op 1mei van dit jaar!!
En heb enorm veel steun aan de meiden op dit forum!! Ga morgen weer aan het werk en daar ben ik blij om!! Weer gewoon verder gaan, met het dagelijks leven, en de rest komt ook goed!!!

Nou als je nog meer wilt weten hoor ik het nog!!!

Groetjes Sandy

Hoi.
Ook ik ben er nog steeds, zij het wat minder vaak.
Ik woon in Enschede ben 32 jaar en werk als buschauffeuse.
We hebben al een mooie zoon van 20.5 maand en zitten nu in de 3e ronde
voor ons 2e kindje.
Liefs Melanie

Hallo,

Ik kom uit Drenthe. Ik woon in een dorpje in de buurt van Hoogeveen.

Dit is nu mijn 4de ronde voor de 1e en ik heb vorig jaar juli een miskraam gehad. Heb toen een poosje gewacht omdat ik erg bang was opnieuw een miskraam te krijgen.

Groetjes Patricia

hallo,

ik kom uit friesland, ben 23 jaar en we zijn nu in de eerste ronde voor ons eerste kindje

Hoi hoi, ik ben 31 jaar en kom uit friesland.
Twee weken terug ben ik gecureteerd en ben nu aan een nieuwe ronde bezig, voor het eerste kindje. De vorige keer was ik na twee maanden zwanger.
Doei.

Hoi,

kom uit Amstelveen, ben 28 jaar, 1 zoontje van bijna 11 maanden en nu dus bezig voor nr. 2.

Vandaag mijn nod, zoooooo spannend!!!

groetjes,
Mienetje

hoi, ik ben daan ik ben 33 en bezig voor ons 3de kindje en wij wonen in zeeland,

groeten daan

Terug
Bovenaan