Waar komen jullie toch vandaan ?????

Hoi hoi,

Ik ben Caro,34 jaar en we zijn bezig voor ons 8ste kindje,ben nu 13 keer zwanger geweest(laatste mk was 8 mrt), we hebben 7 kinderen.
Ik kom ook uit de buurt van Zwolle

liefs Caro

Hoi, ik ben vis78 (nog maar geen echte naam i.v.m. vermoedelijk bekende lezers hier), 28 jaar jong, ik woon ook al in Overijssel en hoop op korte termijn in verwachting te raken van een tweede kindje. Ik zit inmiddels al in ronde 13, dus het laat al even op zich wachten...
groetjes vis78

Hoi Dames,

Ik wist helemaal niet dat er meiden waren die al langer actief waren op dit forum, lekker naief weer, haha.

Ik kom uit het Gooi en ben 26 jaar en woon inmiddels 1, 5 jaar samen. Ook ik houdt mijn naam nog even anoniem, je weet maar nooit toch?

Echt gek, ik ben helemaal niet zo van de forums, maar ben in een paar dagen al zowat verslaafd geworden, haha!

Meiden allemaal heel veel succes en niet te vergeten plezier toegewenst; en gewoon blijven oefenen he?! ;-))

Hoi ik ben 1981....ook anoniem dus hahah.

Ik ben 24 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Ronde 1 dus we hebben nog geduld...nou ja..mn vriend meer dan ik...hahaha.
Ik woon in denemarken, drie jaar alweer. Dus ik denk niet dat er iemand bij mij in de buurt woont...helaas

Knufje 1981

Halo allemaal,
ik ben 30 jaar en moeder van 2 meiden van 18 mndn en bijna 4 en bezig voor de derde maar nog net zo ongeduldig als bij mijn eerste en tweede kind, en ik ben alles alweer vergeten hoor hoe het ook alweer zat allemaal,ik zie aleen maar zwangeren om me heen, 2 nichtjes van mij en 1 collega, heel frustrerend,
 iedereen succes met zwanger worden,
groeten noza.

hallo meiden,

inderdaad een leuk idee om eens even te peilen wie er nou allemaal in de buurt wonen enzo, mijn naam is venessa en ik ben inmiddels bezig met de 2e ronde voor een tweede kindje, ik woon in vlaardingen,(in de omgeving van rotterdam enzo).
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of er misschien meiden zijn die in de buurt wonen, is toch best wel een leuk idee dat je misschien gewoon wel met een bekende op dit forum zit!!.

liefs venessa

Terug
Bovenaan