waar komen jullie van daan???

quote: Trotse MAM reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2007 11:53:27'));

Waar wonen jullie Frupke en j_u_f?
Gr. Trotse MAM

Nou ik woon in Zetten, met de auto in 10 minuten in Arnhem en in 10 minuten in Nijmegen. lekker centraal zou ik zeggen.

quote: Marinha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2007 01:18:00'));

hii

Den Haag hierzo hihji ben geloof ik de enige??

Hoe ver kunenn jullie nou zijn dat je al geen kelding meer past?!?!? aan mij zien je nog niks!! ben 7 weken en 3 dagen..

xxx

Hej,

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Oorspronkelijk kom ik uit Overijssel. Nu woon ik sinds 2 jaar samen met mijn man en 2 zoontjes in Zweden. Toch vind ik het leuk om bij de "Nederlandse" moeders mee te lezen. Ook omdat het er hier anders aan toe gaat, we gaan bv met 8 weken naar de verloskundige om in te schrijven, met 12 weken naar de dokter, met 18 weken een echo, met 20 weken pas weer naar de verloskundige. Hier moest ik wel aan wennen. Mijn oudste zoon is in Nederland geboren, mijn jongste zoontje in Zweden. De geboorte vond ik hier wel fijner. Hier doen ze aan pijnbestijding tijdens de geboorte, ook gaat alles er rustiger aan toe. Wel fijn.

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap in 2008.

Groetjes Ella

hi, allemaal een super 2008!!!!
ik kom ook uit Gelderland richtig de achterhoek zo'n 20 min van Arnhem.
en ben nu 8w3d zwanger van de eerste.
groetjes nimfje

Terug
Bovenaan