waar komen jullie vandaan en wat doen jullie?

Ik ben Mickey (forumnaam) ik ben 29 jaar, en woon samen met mijn vriend onze dochter Yinthe (17 juli 2008) en onze kat in een dorp in Gelderland.

Op dit moment geniet ik nog heerlijk van mijn verlof, maar als dat voorbij is ga ik weer aan het werk in de thuiszorg.

Hallo allemaal,

Ik ben Jazz (forumnaam) 32 jaar, woon in de omgeving van Apeldoorn en ben begin juni bevallen van een prachtige zoon. Na mijn bevallingsverlof ga ik 2 1/2 dag werken, maar gelukkig duurt dit nog even...

Gr,
Jazz

Nee, in Bleiswijk, haha! Wel vlakbij dus! Vroeger ging ik altijd stappen in La Baraque! En, ik kom regelmatig langs Zevenhuizen, want mijn beste vriendin woont in Capelle, dus!

hoi,

mijn naam is Floor (forumnaam), ben 27 jaar oud en trotse moeder van Joris sinds 21-05-2008. ik ben sinds bijna 3 jaar gelukkig getrouwd en we wonen in venlo.

ik werk op een mbo, voorheen 4,5 dag en na mijn verlof 3 dagen. (dit duurt gelukkig nog wel een tijdje, omdat ik eerst vakantie heb)

gr floor

hallo,

ik ben carla 31 (nog wordt dinsdag alweer 32). Moeder van Tessa (17-01-05) en van Lotte (10-06-08).
Ik werk 3 dagen per week op een kdv. Voorheen werkte ik ook met verstandelijk gehandicapten. Maar door de vele veranderingen en dan vooral de kortere diensten en daardoor meer dagen moeten werken ben ik daarmee gestopt en sinds vorig jaar werk ik dus op een kdv.

Ik woon alweer 8 jaar samen met mijn vriend (zijn niet getrouwd) in Huizen. Waar we met heel veel plezier wonen.

20 augustus moet ik weer beginnen met werken maar heb daar nog totaal geen zin in maar ach als je eenmaal aan het werk bent valt het meestal wel weer mee.

Hallo,

Ik ben sinds 3 juni de trotse mama van een dochter, Evelien. Wij zijn uiteraard heel blij met haar en genieten op en top! Wij wonen in Leeuwarden. Ik heb nog nooit gereageerd op een forum, maar vind dit heel leuk om te doen!

Groeten van Peetje.

Terug
Bovenaan