waar komen jullie vandaan !!!

Hoi Laura,

Wat leuk om te lezen dat er nog iemand is die zwanger is en in Duitsland woont. Heb je al ervaring met de duitse Hebamme? Het gaat er wel heel anders aan toe als in Nederland. Ik ben trouwens zwanger (denken we, nog geen test gedaan) van ons tweede kindje.

Groetjes, Mariska

Hi allemaal,

Ik ben Marije, 30 jaar, en 11 week en 3 dagen zwanger van de eerste.
Samen met mijn man Johan woon ik in Nieuw-Buinen (Drenthe).
Komen er nog meer "zwangeren" uit de omgeving Emmen-Borger-Stadskanaal?
Geniet allemaal van jullie zwangerschap!!

Groetjes, Marije

ik ben renata ben 20 jaar zwanger van de 1e nu 13 weken en kom uit brunssum   zuid limburg

groetjes renata

hoi ik ben marielle! 35 jaar en 20 weken zwanger van ons eerste hummeltje!
en we wonen in oosterhout nb, ligt vlakbij breda!

ik ben tanja 20 jaar en 12 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. woon samen met mijn vriend in etten-leur/

hoi ik ben tam,ben zwanger van de tweede en woon al sinds 12 jaar in Oostenrijk!

quote: maura reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2006 19:30:44'));

Hallo allemaal!

Ik ben Laura en ik ben nu  7 weken zwanger. Ik woon in Duitsland wat af en toe knap lastig is met vaktermen, vooral nu in de zwangerschap. Ik vind het ook een apart idee om over een paar maanden een "Duits" kindje te hebben!!!

Hoi laura,ik ben tam en nu zwanger van de tweede in de  26st.week,woon al sinds jaren in Oostenrijk en begrijpt wat je bedoelt met die termen.Ik heb veel termen vergeleken met de verschillende berichten in internet dat helpt wel.ik wens je in ieder geval succes en als ik je kan helpen!?....... groetjes  tam

hoi

aangenaam babygril zwanger van ons 3de kindje 29wk en 1 dag
we hebben een dochter van 3 en een zoontje van bijna 11 maanden.
en we komen uit omgeving Denbosch.

groetjes

Terug
Bovenaan