A
Anoniem
Guest
quote: xennah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2007 13:13:49&apos
);
Ik ben geboren en getogen in Enschede
Dat plaatsje wat bijna werd weggevaagd van de landkaart
(dan zijn we bijna buren starcy haha)
Mijn vriend is vorig jaar vanuit Maassluis bij ons komen wonen
Bleek ik ruim een maand na ons samenwonen al zwanger.....grappig he
Wel grappig want ik las dat Marloes ook uit Maassluis komt....hoor je weinig die plaats
Ik had er voor ik mn vriend kende ook nog nooit van gehoord
Vind t wel een leuk plaatsje, geloof dat hij in t oude centrum woonde...de put heette dat daar
Bekend??
Groetjes Xennah
moeder van Lisa (15-01-1998), Jasmijn (23-09-2000), Robbin (23-09-2000) en Jesse (24-04-2007)
Hoi Xennah,
ik las pas net je berichtje. Wat grappig dat je vriend ook uit Maassluis komt. Ik heb ook altijd in het oude gedeelte gewoond. Eerst in de schildersbuurt, toen op het Hoof en daarna in de Vertowijk.
groetjes van Marloes
Ik ben geboren en getogen in Enschede
Dat plaatsje wat bijna werd weggevaagd van de landkaart
(dan zijn we bijna buren starcy haha)
Mijn vriend is vorig jaar vanuit Maassluis bij ons komen wonen
Bleek ik ruim een maand na ons samenwonen al zwanger.....grappig he
Wel grappig want ik las dat Marloes ook uit Maassluis komt....hoor je weinig die plaats
Ik had er voor ik mn vriend kende ook nog nooit van gehoord
Vind t wel een leuk plaatsje, geloof dat hij in t oude centrum woonde...de put heette dat daar
Bekend??
Groetjes Xennah
moeder van Lisa (15-01-1998), Jasmijn (23-09-2000), Robbin (23-09-2000) en Jesse (24-04-2007)
Hoi Xennah,
ik las pas net je berichtje. Wat grappig dat je vriend ook uit Maassluis komt. Ik heb ook altijd in het oude gedeelte gewoond. Eerst in de schildersbuurt, toen op het Hoof en daarna in de Vertowijk.
groetjes van Marloes