waar komen jullie vandaan?

haha da's grappig! Dacht ook al dat jij het zou zijn! Toch onbewust iets in mijn hersenpan opgslagen  En idd klopt, zagen we elkaar afgelopen week in het ziekenhuis.

Zien we elkaar maandag weer op de puf puf club

Groetjes Suus

als je uit Ouddorp komt wel hoor... mijn man komt daar vandaan dus we zullen regelmatig daar komen hahahaha. kom ik je wel een keertje opzoeken als de beebs er zijn

Wij wonen in Drenthe (Assen). Leuk dat hier ook noorderlingen zijn. Ben eigenlijk wel benieuwd waar de andere noorderlingen (oosterwolde en Groningen) de kraamzorg hebben geregeld. Wij zitten deze keer bij Samenzorg.

Oh kijk eens, wij zijn door de N33 aan elkaar verbonden  (Assen-Veendam)

Wij zitten bij Kraamzorg het Groene Kruis. Vooralsnog gaat alles bij ons daarmee prima.
Ik heb net je verhaaltje gelezen in een andere topic en ik ben toch wel benieuwd welk bureau je dan niet zo tevreden over was.  

Hoi Weekee, bij onze tweede zat ik bij Icare, daar was de eerste kraamverzorgster wel heel lief hoor, maar vooral over het afsprakenbureau en ook de tweede kraamverzorgster was ik minder tevreden.
Over ons eerste kraambureau was ik dus wel tevreden maar dat was in Friesland, de Friese Wouden, was prima geregeld maar ja, daar wonen wij niet meer. haha
Groetjes Lies (32+2)

Hoi Bibi

Judith en ik komen uit het westland ook zuid holland dus je bent niet de eneige maar wij staan geloof of boven aan of in en andere topic.
Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan