A ANONYMOUS_USERNAME jan 11, 2009 #20 quote: sasjeroen schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 11:53:17&apos); Hallo, ik was benieuwd waar iedereen vandaan komt? Toevallig meer Gelderse hier? Ik kom nl uit Arnhem. Groetjes Saskia. Dan hebben jullie er nu een limburgse bij...
quote: sasjeroen schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 11:53:17&apos); Hallo, ik was benieuwd waar iedereen vandaan komt? Toevallig meer Gelderse hier? Ik kom nl uit Arnhem. Groetjes Saskia. Dan hebben jullie er nu een limburgse bij...
A ANONYMOUS_USERNAME jan 12, 2009 #21 hallo ben ik weer ben ff weg geweest en kon jullie niet meer vinden maar door jackie ben ik er weer maar ik kom uit etten-leur een echte brabo dus haha liefs leentje
hallo ben ik weer ben ff weg geweest en kon jullie niet meer vinden maar door jackie ben ik er weer maar ik kom uit etten-leur een echte brabo dus haha liefs leentje
A ANONYMOUS_USERNAME jan 12, 2009 #23 Hallo, Ik kom ook uit Gelderland, namelijk uit Nunspeet. Groetjes, Gypsey