A Anoniem Guest jan 11, 2009 #20 quote: sasjeroen schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 11:53:17&apos😉); Hallo, ik was benieuwd waar iedereen vandaan komt? Toevallig meer Gelderse hier? Ik kom nl uit Arnhem. Groetjes Saskia. Dan hebben jullie er nu een limburgse bij...
quote: sasjeroen schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 11:53:17&apos😉); Hallo, ik was benieuwd waar iedereen vandaan komt? Toevallig meer Gelderse hier? Ik kom nl uit Arnhem. Groetjes Saskia. Dan hebben jullie er nu een limburgse bij...
A Anoniem Guest jan 12, 2009 #21 hallo ben ik weer ben ff weg geweest en kon jullie niet meer vinden maar door jackie ben ik er weer😀😀 maar ik kom uit etten-leur een echte brabo dus haha liefs leentje
hallo ben ik weer ben ff weg geweest en kon jullie niet meer vinden maar door jackie ben ik er weer😀😀 maar ik kom uit etten-leur een echte brabo dus haha liefs leentje
A Anoniem Guest jan 12, 2009 #23 Hallo, Ik kom ook uit Gelderland, namelijk uit Nunspeet. Groetjes, Gypsey