Waar komen we allemaal vandaan?

Hallo,

Ik ben Anne, 26 jaar.Ga inmiddels al 10 jaar met de zelfde man (30jr), waarvan al weer 3,5 getrouwd. We hebben samen een dochter van net 2 jaar   (Sare) en zitten in ronde 4 voor on tweede kindje. We komen uit de omgeving Zwolle.

Groetjes,
Anne

Hoi,

Dan kan ik natuurlijk niet achter blijven..
Ik ben Linda, 25 jaar, en nu 4,5 jaar samen met mijn aanstaande.
We trouwen 1 juni dit jaar.
We wonen in een mooi dorpje tussen Leeuwarden en Heerenveen (Friesland).
Zijn nu met de 14e ronde bezig voor ons eerste kindje.

Groetjes.....

hoi pipeloi

ik ben esther, 24 jaar en we zijn 2 jaar bezig voor ons 1e kindje.
wij zijn 13 maanden geleden geemigreerd naar spanje. de costa blanca.
voorheen woonde ik in Veghel en Boxmeer. Oost brabant dus.

liefs esther

Hoi Allemaal,

Leuk om te lezen waar iedereen woont.
Ik ben Dile, 33 jaar en ben nu ruim 4 jaar samen met mijn man. We zijn ruim 2 jaar getrouwd en hebben een dochter van juli 2004. We zijn nu bijna een jaar bezig met de tweede. In oktober/november vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad (6 wk). Sinds december 2006 wonen we in Australie voor de baan van mijn man. Dus bij jullie komt nu de lente en hier komt de herfst.

x
Dile

Hoi

Ik ben Myra, 38 jaar (schatten me altijd jonger zo rond de 24/25), woon samen met mijn vriend, de vader van onze zoon van bijna 7 jaar oud.

We zitten in de MMM, en zijn al ruim 6 jaar en 8 maanden bezig voor een 2de kindje.

Groetjes

Myra38

Ik ben Chantal , 23 jaar , mama van een zoontje van 3 jaar ....bezig voor een tweede ...eerste ronde !
Woon in Zeeland  , niet ver van de belgische grens ..........best veel zeeuwen hier :))

Succes iedereen!xxx

hey meiden

ik ben 21 jaar en mijn vriend 28.wij zijn al 5 jaar bij elkaar en wonen nu 1 jaar samen.
wij gaan nu voor de eerste ronde voor eerste kindje..mijn nod is 3 april..nog ff geduld dus..

wij komen uit omgeving dordrecht..

groetjes

Terug
Bovenaan