A ANONYMOUS_USERNAME mrt 18, 2010 #12 hey zie net dat je uit heerlen komt.Ik had weer niet verder gekeken dan m,n neus lang is haha. Ik kom zelf uit Landgraaf.
hey zie net dat je uit heerlen komt.Ik had weer niet verder gekeken dan m,n neus lang is haha. Ik kom zelf uit Landgraaf.
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 18, 2010 #14 Hey! Leuk te horen dat we door het hele land zitten @do29 Oh wat leuk zo dichtbij Waar in landgraaf woon je? Welke wijk? Heb mijn hele jeugd in landgraaf gewoond.. Liefs
Hey! Leuk te horen dat we door het hele land zitten @do29 Oh wat leuk zo dichtbij Waar in landgraaf woon je? Welke wijk? Heb mijn hele jeugd in landgraaf gewoond.. Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 18, 2010 #15 Hey! Leuk te horen dat we door het hele land zitten @do29 Oh wat leuk zo dichtbij Waar in landgraaf woon je? Welke wijk? Heb mijn hele jeugd in landgraaf gewoond.. Liefs
Hey! Leuk te horen dat we door het hele land zitten @do29 Oh wat leuk zo dichtbij Waar in landgraaf woon je? Welke wijk? Heb mijn hele jeugd in landgraaf gewoond.. Liefs