A ANONYMOUS_USERNAME jan 15, 2009 #19 Friesland Groningen Miekje82 Delfzijl Drenthe Overijssel Gelderland MamaAnne Ede Go1 Wageningen Marcia Gaanderen Flevoland Utrecht Karindylan Vinkeveen Corrie_John Utrecht Noord-Holland Mariska1980 Hoofddorp Leeuw27 Huizen Zuid-Holland Macka Dordrecht Mickey Gouda Zeeland Noord-Brabant Esmeeke Breda Jannie79 Tilburg Sandra007 Veldhoven Limburg Buitenland
Friesland Groningen Miekje82 Delfzijl Drenthe Overijssel Gelderland MamaAnne Ede Go1 Wageningen Marcia Gaanderen Flevoland Utrecht Karindylan Vinkeveen Corrie_John Utrecht Noord-Holland Mariska1980 Hoofddorp Leeuw27 Huizen Zuid-Holland Macka Dordrecht Mickey Gouda Zeeland Noord-Brabant Esmeeke Breda Jannie79 Tilburg Sandra007 Veldhoven Limburg Buitenland
A ANONYMOUS_USERNAME jan 18, 2009 #22 Hm, ik krijg het ook niet voor elkaar om het lijstje te kopieren en mezelf toe te voegen dus misschien wil iemand het ook voor mij doen? Ik kom uit Deventer, Overijssel
Hm, ik krijg het ook niet voor elkaar om het lijstje te kopieren en mezelf toe te voegen dus misschien wil iemand het ook voor mij doen? Ik kom uit Deventer, Overijssel
A ANONYMOUS_USERNAME jan 18, 2009 #23 Friesland Groningen Miekje82 Delfzijl Drenthe Overijssel Esmee81 Deventer Gelderland MamaAnne Ede Go1 Wageningen Marcia Gaanderen Flevoland Utrecht Karindylan Vinkeveen Corrie_John Utrecht Noord-Holland Mariska1980 Hoofddorp Leeuw27 Huizen Zuid-Holland Macka Dordrecht Mickey Gouda Zeeland Noord-Brabant Esmeeke Breda Jannie79 Tilburg Sandra007 Veldhoven Limburg Buitenland
Friesland Groningen Miekje82 Delfzijl Drenthe Overijssel Esmee81 Deventer Gelderland MamaAnne Ede Go1 Wageningen Marcia Gaanderen Flevoland Utrecht Karindylan Vinkeveen Corrie_John Utrecht Noord-Holland Mariska1980 Hoofddorp Leeuw27 Huizen Zuid-Holland Macka Dordrecht Mickey Gouda Zeeland Noord-Brabant Esmeeke Breda Jannie79 Tilburg Sandra007 Veldhoven Limburg Buitenland