waar komt iederereen vandaan??

Hoi meiden,

Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen, maar heb tijdens de Vierdaagse 9 jaar geleden  een Zweed leren kennen. We zijn nu 8 jaar samen  en ik woon sinds 6 1/2 jaar in Zweden, net onder Göteborg.

Groetjes, Sonja

quote: Sonnema reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2008 23:41:44'));

Hoi meiden,

Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen, maar heb tijdens de Vierdaagse 9 jaar geleden  een Zweed leren kennen. We zijn nu 8 jaar samen  en ik woon sinds 6 1/2 jaar in Zweden, net onder Göteborg.

Groetjes, Sonja

heey,
ik ben nicole, 25 jaar.
ik heb een zoontje van 2.5 en ben 10 maart uitgeteld voor nummertje 2
ik heb 1 mk gehad en 1 curretage.
en ben woonachtig in een dorpje in de buurt van den bosch.
de eerste 2 echo's waren gelukkig deze keer wel allebei goed dus we gaan er vol goede moed voor.
liefs nicole

hallo,

ook ik kom uit frysland. maar woon nou in Brabant... ben erg benieuwd waar tussen heerenveen en drachten ze vandaan komen... want daar kom ik nm ook vandaan.

gr jajo

Hallo,

Ik ben geboren in Twente, opgegroeid (tot m'n 18e) in Limburg en woon nu in het mooie Brabant (Tilburg). Verder zal ons kindje 1/4 Fries bloed door zijn/haar adertjes hebben lopen (mijn moeder is Fries, vind het ook wel leuk dat er best veel Friezen hier zitten).

Het was trouwens wel gemakkelijk, we hebben straks geen "oma zus" en "oma zo" maar we hebben een opa en oma (ouders van mijn vriend) en een pake en beppe (mijn ouders).

Groetjes!

Terug
Bovenaan