Waar komt jullie forum naam vandaag?

Er werd in mijn vriendenkring een meisje geboren en die kreeg de naam. . schrik niet. . .
Tsephira Nogah Mellagaiah.
En de achternaam laat ik maar even achterwegen, maar dat is ook zo'n soort klinkende naam. Dat arme kind kan d'r naam pas schrijven als ze puber is, maar het klinkt wel mooi.
In die tijd moest ik een keer een nickname bedenken voor een site, en die heb ik maar gehouden.
Dus de groeten van Phira!

Hoi hoi,

Mijn vader noemde mij altijd Kitje en iedereen is dat eigenlijk gaan doen en bij ons in de familie zeggen wij bijna  bij  iedereen 'ons' voor de naam.Mijn man is me  voor de grap "ons Kitje" gaan noemen en dat is verbasterd naar skitje...vandaar.Wel een leuk onderwerp.

Groetjes Kitty en Tess.  

Hallo,

Mn forum naam is eigenlijk mn straat naam. (verkeert gelezen ben dyslectisch (heb mn vriend gevraagt om het te spellen ))
Maar sluit altijd af met een gedeelte van mn achter naam (Van Overeem)

Liefs Vano en Ninthe

wat een leuke topic zeg...

Mijn naam is sunyra....wij hebben 2 boxers....en hun namen zijn sunny en kyra
en moest destijds ook een hotmail aanmaken en mijn eigen naam bestond al...dus heb ik een mengeling van de doggies hun namen gemaakt....dus Sunyra haha

Groetjes Denise

Mijn naam is Esmé en ben nog nét niet in Madurodam geboren (1.63 m) dus vandaar de verkleinnaam..

Ach,.. was ook maar een ingeving op dat moment  en als men je dan "kent" onder die naam dan verander je het ook niet meer.

Esmé mv Kay

Hoi,

In mei 2004 (ik was toen 36) hebben wij helaas onze tweeling Demi en Moreno verloren na een zwangerschap van 28 weken.
Hier komt dus mijn naam vandaan, maar ik sluit altijd af met mijn eigen naam.

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan