Waar koop ik leuke betaalbare positiemode?

hey hallo

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
ik weet niet waar je woond maar ben zelf in schagen geweest bij een out let van miss etam en daar hadden ze hele leuke betaalbare zwangerschapskleding misschien hebben ze er bij jou in de buurt ook zoiets verder zou ik niet weten waar het nog meer betaalbaar is hier bij ons is niet zo veel te vinden dus komen we hier al snel duur uit
hoop voor je dat je wat kan vinden
groetjes manny (35 wkn)

H&M heeft hele leuke kleding én betaalbaar.

En de volgende merken vind ik ook leuk: Esprit, Queen Mum, Mama Licious en Vida Vita. Gewoon even googlen op internet en je vindt genoeg winkels. De positiekleding van Esprit verkopen ze helaas volgens mij nergens in de normale Esprit kledingwinkels. Je moet daarvoor echt naar een zwangerschapswinkel.

Pas in Den Bosch geweest en daar Prenetal en Zwanger&Co bezocht: helemaal geslaagd :). Zeker omdat het begin januari nog uitverkoop was. Leuke dingen gescoord voor leuke prijsjes.

Succes, Suus

Hi Missy,

H&M is inderdaad een goeie; ik was laatst in die in Eindhoven en daar hebben ze echt een grote afdeling met veel keuze, leuk dus.

Ik haal zelf ook veel bij Only en Vero Moda, het is geen positiemode maar omdat de mode nu vrij lang is (ik bedoel: geen naveltruitjes enzo) kan ik daar veel vinden dat nu ook leuk staat. In mijn eerste zwangerschap (dit is nr 2) droeg ik pas de laatste 2 maanden bijna alleen maar positiekleding of jurkjes die heel elastisch waren.

Oja, bij H&M verkopen ze op de gewone afdeling op dit moment ook veel shirts die bij mij voorlopig nog over mijn buik heen kunnen (ben op de helft). Kosten slechts 9,90 dus zeer betaalbaar.

Shop-ze!

Jolien

Hoi hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap veel ingeslagen bij Promiss en Miss Etam. Ik ben van mezelf best stevig en de mode van deze winkels kon ik goed aan.
Mijn favoriet: de buikbanden!

Groetjes,
Maike

Miss Etam heeft inderdaad soms leuke dingen en de outlet is inderdaad erg handig. Bij mijn eerste heb ik daar veel vandaan, vond er nu niet veel bij zitten. Gelukkig had ik alles nog van de vorige keer.

Bij C&A hebben ze soms ook leuke dingen. Moet je net tegenaan lopen, de gehele collectie vind ik vaak wat oubollig, maar af en toen zit er ineens wat tussen.

Wat wel een idee is, is om een paar goede basisstukken te kopen, zoals een spijkerbroek. Die draag je bijna de hele zwangerschap (tenzij je ineens extreem veel aankomt zoals ik, omdat ik zwangerschapsvergiftiging kreeg) en dus mag dat ook wel wat extra kosten. Ik heb Noppies broeken gekocht en draag die nu ook weer. Die brengen dus hun geld dubbel en dwars op!

Verder is het handig om t-shirts (event. met lange mouw) en vestjes te kopen. Die kun je eindeloos combineren en in de lente en zomer erg lekker om een laagje aan /   uit te kunnen doen.

In de de zwangercadeaudoos (heb je die al aangevraagd? Zie advertentie links en rechts) van Jonge gezinnen zit ook standaard een kortingsbon van 15% van Miss Etam. Die heeft veel leuke vestjes en basic shirts zoals hier boven beschreven, maar ook leuke tuniekjes, buikbanden, enz.

Groetjes, Marisa

Voor mijn werk heb ik een spijkerbroek van marktplaats gehaald ( € 5.00 )
En voor netjes, ga ik naar miss etam, of h&m.
Wil je echt goedkoop dan is marktplaats echt een ideale site.

Terug
Bovenaan