Waar koop ik leuke betaalbare positiemode?

ik ben vorige week heel goed geslaagd bij de h&m
niet alleen betaalbaar maar ook nog leuk
ik heb bij de miss etam een broek (maat 36 ) en daar kon nog wel iemand bij zo enorm groot.
ze maken niet alleen die buikband eraan nee ook de bovenbenen worden 3x zo groot was mijn idee.
dus ik was super blij dat ik bij de h&m wel kleren paste
en verder vind ik de buikbanden van buikbanden.com erg super

Het is inderdaad ook een goede tip om lange shirtjes te halen,
bijvoorbeeld bij de Hennes.
Een paar buikbanden en die shirtjes en je kan je eigen vestjes en dingen nog lang aan.
Ik ben niet tevreden met de broek die ik van Miss Etam heb.
De buikband zat strak en daaronder flubberde hij, geen goede pasvorm.

Tot nu toe ben ik bij de Hennes echt geslaagd voor een beetje hippe kleding.

Succes en veel plezier!

Natalie

Bij mij in Purmerend zit een schattig winkeltje genaamd "ik&mamma". Hier hebben ze betaalbare positiekleding van het merk mamalicious (dit merk is trouwens overal te koop). Het mooie aan dit merk vind ik dat je het ook na je zwangerschap kan dragen.

Ik zou gewoon even gaan snuffelen bij winkels en prijzen vergelijken.

C&A heeft af en toe leuke kleding. H&M inderdaad en ook de outlet van Miss Etam. Ik kocht trouwens veel vesten in maat S en heb deze gewoon tot nu, 37 weken, kunnen dragen. Ook sommige jurkjes vallen al wijd bij de buik.

Ik vond de onderhempjes van de H&M ideaal, voorkant is langer. Joggingbroek komt van H&M en C&A.

Succes!

Op Marktplaats.nl wordt ook het 1 en ander aangeboden, misschien kun je daar wat vinden.

Weet misschien iemand een goedkoop adresje voor borstvoedingskleding? Ik bedoel dan voornamelijk topjes met zo'n afklik stukje, zodat je je niet helemaal hoeft uit te kleden als je ergens gaat voeden...( als je bijvoorbeeld een blouse of vest erover doet ).

Kan wel een site vinden maar daar betaal je minstens 30 euro voor 1 topje...veel te duur.

Terug
Bovenaan