Waar kopen jullie de babykleertjes?


Hoi hoi :)

Ik koop eigenlijk overal mijn kleertjes wel, ik heb nog nooit op marktplaats gekocht.
Het moet wat ik van meerdere mensen heb gehoord wel een aanrader zijn, vaak hele mooie spullen voor weinig geld en weinig tot niet gedragen.
Online heb ik ook wel eens wat gekocht ja, maar dat beviel me toen niet erg omdat de maten niet klopten, ik had een maat groter gekocht dan wat mijn dochter had en het was nog te klein.

Liefs
 
Hoi hoi,
Het meeste haal ik bij H&M. In de winkel of online. Op MP heb ik voor mijn oudste wel wat dingen gekocht. Soms is het super, soms is het afgedragen of komt de kleur niet overeen met de foto. Dus ik haal het liever wel gewoon in de winkel. Bij Zeeman hebben ze ook weleens wat leuks, maar niet altijd. Wel vaak een beetje hetzelfde.Maar 9 van de 10x bij H&M dus.. lekker stoer en goedkoop. In de uitverkoop zelfs vaak met 70% korting!
 

Ik koop meestal bij Hema...H&M...of Zara kleertjes. En Mexx in de uitverkoop...dan prijzen ze zo lekker af! En nog een leuke site om in de gaten te houden www.kixx-online.nl vooral de outlet! Daar heb ik al verschillende dingen besteld.

Doei Doei!


 
bij www.kleertjes.com als je verder bladert zie je kleertjes uit 2006 en die zijn 50 procent korting de rest ongeveer 30 procent. Leuk en niet duur.
Groetjes knof
 
hoi,
ik koop vaak bij de hema en ga ook regelmatig kijken bij zara en h&m. maar meestal is m'n schoonmoeder me voor en heeft hij al zoveel kleren gekregen dat hij niets meer nodig heeft. vind ik wel jammer, want het is natuurlijk niet altijd mijn smaak...
als er iemand tips heeft voor leuke jongenskleding lees ik die graag! ik hou niet van die opdrukken en super stoere kleertjes en dan ook weer niet van de mini opa-look (geruite hempjes, kabeltruien..) dus vooral effen, en leuke kleurtjes...
groetjes, jasm.

 
Hallo.

Ik heb 2 jongens ( 7 + 9 jaar) en 1 dochter van maart dit jaar.
Ik koop meestal de kleding in de uitverkoop voor het volgend jaar, vooral voor de jongens is het makkelijk mocht de oudste een groeispeurt krijgen dan kan zijn broer het wel aan.
Het scheelt een hoop geld & de kwaliteit is er niets minder onder.
Voorbeeld: Waarom zou je een winterjas kopen voor € 50,00 terwijl diezelfde jas in de uitverkoop misschien maar € 10,00 kost.
Oké je hebt minder keus maar er zit altijd wel iets bij wat je smaak is.
Ook heb ik wel spullen gekocht via Ebay & Marktplaats vaak moet je een bod doen.
Je komt er ook nieuwe kleding tegen voor minder geld dan in de winkel.
Zo heb ik via Marktplaats voor mijn oudste een zomer  merkjas gekocht voor maar € 7,50 in zeer goede staat.
Dit is een goede manier om toch leuke kleding te kopen.
 
Terug
Bovenaan