Waar kopen jullie de babykleertjes?

Kixx-online.nl
hippekleertjes4kids.nl
kleertjes.nl

Gave en niet te duren kledingsites!
Maar vooral marktplaats is leuk!
Je kunt ook zoeken naar "nieuw met kaartje"
Heb je nieuwe kleertjes voor heel weinig!
Maar het leukst blijft toch
de kidsfactory
en soms de hema!
 
Overal...HEMA C&A, H&M, V&D, Zeeman, Wibra...ook wel eens in een wat duurdere kinderwinkel

Nog nooit op internet gekocht, vind het alstijd wel prettig om even te zien wat je koopt en ik vind terugsturen als het niet past zo'n gedoe

Groetjes yvonne
 
ik vind ebay echt prettiger dan marktplaats. Het aanbod van met name kleine maten is erg groot, hoewel het niet de buurt komt van marktplaats helaas. Ook merken en nieuwe dingen voor weinig geld. Maar het grote voordeel is dat je weet op welk tijdstip de veiling eindigt dus of je veiling hebt gewonnen, het is een leuk spel om te bieden en te kijken of je het redt of nogmaals (net voor afloop) moet bieden etc. En de verkopers worden gescoord op betrouwbaarheid van informatie en redelijke verzendkosten e.d. Het nadeel is inderdaad dat je wel eens wat krijgt wat niet past of pillig is maar dat kun je dan ook melden in feedback. toch gerechtigheid.
 
Hallo,

Ik koop ook heel vaak bij de H & M,  Hema en V & D. Ook prenatal heeft mooie dingen..
Bij zeeman heb ik ook weleens wat gekocht maar vind de kwaliteit niet zo goed, gaat snel kapot en de kleuren vervagen snel. De rompertjes zijn dan wel weer goed daar.
Op Marktplaats heb ik nieuwe kleren van Mexx gekocht veel goedkoper dan in de winkel en super mooi!
 
ik kop ook gewoon overal kleertjes. de ene keer hier en de andere keer daar.

mp is ook wel goed idd. maar moet je zoals eerder gezegd geluk hebben. ik zoek ook meestal iets in de buurt uit wat ik zelf kan ophalen want als het me niet bevalt kan ik altijd nog nee zeggen. zo heb ik laatst 7 kledingsets voor 10 euro gekocht en dat was niet de goedkoopste kleding.
 
ik koop meestal bij de hema. Zeeman heeft soms ook leuke dingen, spotgoedkoop maar blijft niet altijd mooi in de droger. Ook bij jola wil ik weleens slagen, heeft veel bakkaboe, is ook heel betaalbaar.
 
hoi,

ik koop mijn kleertjes voor de kleine, bij v&d of h&m of bij prenetal hebben ze ook altijd leuke aanbiedingen bij burgerhoutsuperstore hebben ze ook een hele collectie mexx en vaak in de aanbieding maar ben niet iemand die zoiets heeft mijn kind moet merkkleding aan als het in de aanbieding is vooruit maar anders jammer heb nog twee grote kids rondlopen.

groetjes
 
ohja even vergeten bij villa happ heben ze ook grappige kleding via het internet koop ik nooit veel want in mijn ervaring ziet het er altijd leuker uit als het in werkelijkheid is.

groetjes
 
Terug
Bovenaan