waar kopen jullie het linnengoed?

hoi hoi

prental scheelt niet zo veel dan bij de hema heel veel mensen denken dat
en volgens mij zijn er ook nog hydrofiele luiers in de aan bieding bij de prenatal.
gr monique

Hallo

Ik zal je zeggen ik heb pas bij prenetal al het linnengoed gekocht.Even later kwam ik bij de hema ik denk nou es ff kijken wat et hier kost.Ik geloof dat het een euro schilde.Bij prenetal was het iets van 5.90 een hoeslaken en bij de hema 6.90/6.95.

En ik vindt zelf dat ze bij de hema niet echt heel bijzonder leuke dingen hebben.Ik heb alleen me hydrofiel luiers vandaan en wat rompertjes, maar ook die zijn nog wel eens wat duurder!

Ik woon vlakbij utrecht en daar hebben ze een prenetal warenhuis, enorm groot!!Dus ook een groot assortiment in lakenjes enz.En weetje bij de prenetal kan je nog eens om advies vragen en bij de hema vindt ik dat altijd  wat lastiger!

Succes ermee!!

He Kari!!! Lekker aan het shoppen voor de kleine???? Hahahaha.....
Hoe is het met je??? Al weer 22 weken, gaat de goeie kant op he?! Voel je je nog goed verder?
Ik ben bijna 38 weken en ben het zooooooo zat! Maar goed, er is nog weinig actie in the house, dus het kan zo nog wel eenb week of 2/3 (of max. 4...) duren. Geduld geduld geduld......
Om ook nog maar even antwoord te geven op je vraag: ik heb veel gekocht bij de hema en prenatal en v&d. Als je de aanbiedingen goed in de gaten houdt, kan het je een hoop schelen. Leuke en gekleurde hydrofielluiers zijn wel leuk, maar soms ook wat duurder. En mijn ervaring is dat je ze zo vaak gebruikt en dus ook wast, dat ze altijd wat groezelig worden. Koop dus gewoon simpele witte.....da's in ieder geval mijn ervaring!!!
Nou meid, sterkte en je hoort nog wel van me!
Groetjes, Patricia

Terug
Bovenaan