Waar lacht je kind het hardste om?

Waar moet die kleine van jou nou het hardste om lachen?
Quinn lacht als ik hem in zijn gezicht en over zijn haren blaas. En als ik hem kietel, want daar kan hij dus echt niet tegen. Ook als ik op de bank zit, hem optil en hem van links naar rechts beweeg en heejheejheej zeg. En als ik hem op en neer vlieg.

kietelen in zijn zij.
vliegen!!
fluisteren....
en hij vindt zichzelf errug grappig als ie zijn tong uitsteekt....
en als ik hem heen er weer schud (niet heel hard hoor.... )

hij lacht sowieso over het algemeen heel veel....
en ik daardoor ook....

Bij een damespaard/herenpaard/boerenknol met daarna gat in de weg... dan slaat ze helemaal over. Geweldig hoe ze dan lacht. Ook bij rondvliegen en kietelen natuurlijk.
Ze moet ook heel erg lachen om de wawa's.

als je met je mond op zijn buikje een soort scheetjes laat, door de trilling denk ik, ook als ik hem verschoon is alles denk ik erg evoelig dan kun je hem bijna niet aanraken zonder dat hij moet schaterlachen.

Bij ons is vliegen ook heel populair, maar ze hikken ook van de lach als je ze zogenaamd aan het schrikken maakt. Een soort 'kiekeboe' zeg maar...

Grappig is bij ons wel dat Jesse ook lacht als ik  met zijn zusje Lisa (die dan bijv. naast 'm in de box ligt) aan het spelen ben, en andersom. Zovan: mama,  ik ben er ook nog.
En ze lachen sinds een paar weken ook naar elkaar. De een gilt, de ander lacht, harder gillen veroorzaakt harder lachen. Echt leuk voor op de video

Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan