Waar lacht je kind het hardste om?

Aaaach, lief die kindjes die ook zo om hun broer en zus lachen, haha. Joey lacht echt hardop als ik hem verschoon en hem bij zijn heupen vastpak en dan een beetje schud: 'Ssssschùdden met die billen' en als ik hem vlinderkusjes over zijn hoofd, buik en armen geef, als ik hem (net als hierboven) een beetje wilder op en neer hobbel en van voor naar achteren, van links naar rechts etc., En als ik een paard nadoe. Tijdens het eten als ik met mijn  pony  schud en heel snel 'hap, slik, weg' zeg (als hij niet wil eten werkt dit goed, haha).

Op en neer hopsen en paardje rijden. Het liefst zo hard mogelijk! En dan bij voorkeur met een liedje erbij of een muziekje aan. Echt, hoe wilder hoe beter!

En ze begint ook 'sociaal' te lachen: ze lacht bijna altijd terug als je naar haar lacht!

het spelletje kus, kus, kus, kus, kus, kus, kusssssssssssss
Heeft papa bedacht. vanaf een afstandje beginnen we dan al kus kus kus te zeggen en dan gaan we langzaam op hem af (en steeds harder kus kus kus zeggend) om hem uitendelijk een grote smakkerd op zijn wangetje te geven!

Yanick snapt al helemaal wat er komen gaat als we beginnen met kus kus kus te zeggen.

En vliegen!

Terug
Bovenaan